Termingruppekrig lørdag-søndag

dumidalia

Gift med forumet
Vi har nå 26772 innlegg :)

Gasse på!

Jeg skal gjøre mitt beste;-) Er helt utslitt i dag, og har en sutrete 2-åring å passe på samtidig som jeg føler jeg MÅ få gjort litt husarbeid:-P Men skal nok greie å skrive noen ord sånn innimellom:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Beklager at det har vært "tørke" fra min side, men skylder på at jeg har tvillinger på snart to uker som jeg er helt hodestups forelska i ;) Skal prøve å frese ut noen innlegg i løpet av helga da....

Du har en helt godkjent unnskyldning ;)

Beklager at det har vært "tørke" fra min side, men skylder på at jeg har tvillinger på snart to uker som jeg er helt hodestups forelska i ;) Skal prøve å frese ut noen innlegg i løpet av helga da....
Det må være den beste unnskyldning i hele verden <3 Kjenner jeg bare er bittelitt kjempesjalu;-)

Skal være flink når guttungen har lagt seg:) lover!!!!!

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Jeg har ikke bidratt så mye de siste dagene, jeg heller. Formen er laber og humøret på bånn.. :)

Merker jeg leser mer hva dere skriver enn at jeg skriver noe selv. Vil så gjerne rope et høyt hurra og si at det er min tur... Men vesla lar vente på seg. Mista litt trua på at hu i det hele tatt kommer... :-P

Merker jeg leser mer hva dere skriver enn at jeg skriver noe selv. Vil så gjerne rope et høyt hurra og si at det er min tur... Men vesla lar vente på seg. Mista litt trua på at hu i det hele tatt kommer... :-P

Føler det sånn jeg også.. Er ikke utålmodig for jeg synes liksom det er for godt til å være sant at hun i hele tatt skal komme:-P

ikke så mange innlegg vi mangler nå :-) 4 eller noe sånt.
Må vel ha litt i "reserve" om ikke alle teller ;)

Er litt sliten å lat for tiden så blir ikke så mange herfra heller. Men prøver av å til i allefall

Back
Topp