Termingruppekrig- Er det bare meg??

Juli_baby

Flørter med forumet
Er det bare meg som synes dette er masete og lite interessant??

Jeg var en aktiv bruker på BV forrige sv.skap, men synes BV har tapt seg veldig. Og nå oversvømmes terminforumet med mas om å "skravle" om ingenting, for at en kanskje kanskje kan vinne noe?

Må bare si min mening... snart mister BV meg som bruker...

Mulig det, men syns ikkje det e noen usaklige masetråder på juli forumet eg :) syns det virker som folk skriver det de ville ha skrevet uansett :)

Tja, det er jo bare å se på moderatoren som har skrevet mange innlegg om dette...

Er ikke så mye av det på juli. Men det er mye mas om å skrive. Det blir jeg litt lei. Hva er poenget i å skrive om det bare er svada??

Enig med deg der, Juli_baby.. Bare mas..

<3 Lille mirakelet vårt <3

Juli 2013 har ikkje noe serlig med slike tråder synes jeg.. Men guri så mye vas d kan skrives om på andre forum har jeg sett.. Så skjønner hva du mener..

Sent from my ST18i using BV Forum

Helt enig...

Enig med deg. Sakligheten og nytten av forumet forsvinner lissom litt hvis vi skal skrive vandrehistorier o.l.

Noe jeg synes vi kan bli flinkere til er uansett å sjekke tidligere innlegg og bruke jubeltråden. Er ikke den flinkeste på det selv. Men det blir jo mye mer oversiktlig hvis vi ikke lager en ny tråd for et tema som kanskje allerede er publisert og diskutert :)

Veldig enig, jeg er ikke mye her inne!!
Er nok for å få forumet større og mer aktivt. Bare synd man må gjøre det på den måten der, kontra før på gamle forumet når medlemmene skrev fordi de ville. Må nok bare innse at BV aldri vil bli det det var en gang.

Mest unødvendig mas fra moderator egentlig. Ikke så ille det andre som har kommet til nå.

Hei damer!

Beklager at det har vært litt mye mas fra meg det siste døgnet. Glad jeg la merke til denne tråden slik at jeg kan prøve å poste litt mindre innlegg hos dere. Jeg er selvsagt veldig opptatt av at både de som liker konkurransen og de som ikke liker skal trives her. Vi har endret konkurransen slik at dere ikke skal merke like mye til den som tidligere, tradisjonelt så har den vært skravle så mye du klarer over 3 uker.
Mens nå er den: skriv 100 innlegg i døgnet (fordelt på hele gruppen) slik at det ikke skal bli mye usaklig skriving.

Men siden det også er veldig mange som synes det er morsomt med enda litt mer konkurranse om hvem som gjør det "best" så har vi da 1 døgn denne uken og 1 døgn neste uke hvor vi sier at det gjelder å skravle så mye en bare orker, så kan en få et ekstra lodd med i trekningen om å vinne termingruppekrigen.

Det kommer nok til å være minst kanskje 1 tråd her inne fra meg daglig, men skal prøve å begrense antallet tråder når neste skravle så mye du orker døgn er i gang.

Hvis dere har noen andre innspill blir jeg veldig glad om dere poster dem på "informasjon og tilbakemelding" eller sender meg en pm :-) Slik at jeg kan gjøre så godt jeg kan for at dere også skal trives her på Babyverden.

Jeg syns ikke det har vært for mye dill-dall og tulletråder her inne, men tenker at det kanskje var like greit at vi ikke hadde flere tusen innlegg på en dag. Da blir det nok mye useriøst.

Jeg syns ikke det har vært for mye dill-dall og tulletråder her inne, men tenker at det kanskje var like greit at vi ikke hadde flere tusen innlegg på en dag. Da blir det nok mye useriøst.
Samme her.
Selvfølgelig er det gøy å vinne.
Men jeg for min del sitter ikke oppe hele natten og skravler om alt og ingenting.
Har jeg noe fornuftig å skrive til svar så svarer jeg, hvis ikke så lar jeg være.
Tenker at om det hadde vært gruppe-krig eller ikke, så hadde nok innleggene og trådene på denne gruppa vært de samme :)

Synes forumet er veldig nyttig for meg :-) Overser de innleggene jeg ikke bryr meg om. Vi er alle forskjellige :-)
Jeg bryr meg ikke om konkurransene, skriver det jeg føler for uansett..

Kangodt være med i en konkurranse, men svarer på det jeg føler for. Akkurat den dagen vi skulle poste mest mulig var jeg på riksen og hadde nok med meg selv, så da var jeg ikke inne på babyverden i det hele tatt...

Synes den konkuransen er ganske tullete.
Man spør/lurer på ting, men det nytter jo ikke om alle skal lage innlegg som er lite interessante.
Jeg orker ikke sånt... Var mer på BV i mitt forrige svangerskap, nå er jeg her veldig lite.

Back
Topp