Termingruppekonkurransen - status!

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
Onsdag 06.03. Tall hentet ut kl.11.50.

1. August 2012: 5 påmeldte. Snitt 633,2 (Klatret fra 4 til 1 plass siden forrige telling!)
  2. Juni 2012: 19 påmeldte. Snitt 570,6
  3. April 2013: 31 påmeldte. Snitt 518,8
  4. September 2013: 8 påmeldte: Snitt 469
  5. Februar 2013: 3 påmeldte. Snitt 274,3
  6. Mai 2013: 12 påmeldte. Snitt 251,2
  7. Juni 2013: 19 påmeldte. Snitt 181,3
  8. Oktober 2013: 12 påmeldte. Snitt 172
  9. November 2013: 3 påmeldte. Snitt 155,6
  10. August 2013: 13 påmeldte. Snitt 117,2
  11. September 2013: 13 påmeldte. Snitt 100,2

Lykke til videre damer :-) Gleder meg til neste opptelling for å se om det er endringer blant topp 3! Det er bare onsdag i dag, MYE kan skje før søndag er over!

Vi må da få til bedre enn dette, jenter? ;)

Er det lov å spekulere i å melde seg av? Om to hos oss gjør det har vi jo plutselig tre ganger så mange innlegg;-) hihi:-) Huff.. Vi må ta oss på tak.. Til helga kanskje?;-)

Eller så må vi bare skravle i vei som bare det! Har ikke blitt så mye herfra i dag, men satser på å komme sterkere tilbake i morgen :)

Eller så må vi bare skravle i vei som bare det! Har ikke blitt så mye herfra i dag, men satser på å komme sterkere tilbake i morgen :)
Jeg er klar i morgen;-) Blir nok sofadag store deler av dagen sånn at amminga kan gå seg til:-P

Jeg er klar i morgen;-) Blir nok sofadag store deler av dagen sånn at amminga kan gå seg til:-P

Da får vi prøve å klekke ut noen gode tråder til i mårra :) så håper jeg virkelig amminga går seg til hos deg altså!!!

Da får vi prøve å klekke ut noen gode tråder til i mårra :) så håper jeg virkelig amminga går seg til hos deg altså!!!
Skal se hva jeg kommer på;-) Tusen takk<3

Håper du finner smokk;-) Tenkte på at det er enda godt du ikke er så sår og oppspist som jeg var på det verste.. Det må være det eneste som er verre enn å bli brukt som smokk.. Altså å bli brukt som smokk og samtidig ha uutholdelig vondt..:-P

Skal se hva jeg kommer på;-) Tusen takk<3

Håper du finner smokk;-) Tenkte på at det er enda godt du ikke er så sår og oppspist som jeg var på det verste.. Det må være det eneste som er verre enn å bli brukt som smokk.. Altså å bli brukt som smokk og samtidig ha uutholdelig vondt..:-P

Huff ja, evig takknemlig for at jeg ikke er sår altså! Hadde litt tendenser i helga, men salve og sitte med puppene fri hjalp heldigvis! Lillemor sovna forresten klokka ett og sov til halv fire! Herlig :)

Huff ja, evig takknemlig for at jeg ikke er sår altså! Hadde litt tendenser i helga, men salve og sitte med puppene fri hjalp heldigvis! Lillemor sovna forresten klokka ett og sov til halv fire! Herlig :)
Hva slags salve brukte du? Sovna halv to her.. I egen seng, for første gang.. Varte i 20 deilige minutter før hun mistet smokken og våknet igjen.. Heldigvis kunne ho sove hos pappaen.. Jeg trenger virkelig å sove alene en natt:-P Våknet igjen kl 4 og får ikke til å ta puppen liggende, så da sitter vi her igjen..

Hva slags salve brukte du? Sovna halv to her.. I egen seng, for første gang.. Varte i 20 deilige minutter før hun mistet smokken og våknet igjen.. Heldigvis kunne ho sove hos pappaen.. Jeg trenger virkelig å sove alene en natt:-P Våknet igjen kl 4 og får ikke til å ta puppen liggende, så da sitter vi her igjen..

Bruker lana care bryst creme... Greit ho kunne sove litt hos pappaen da :) vi har akkurat hatt bleie og nattdraktskift vi.... Vesla tissa over hele stellebordet gitt :P

Bruker lana care bryst creme... Greit ho kunne sove litt hos pappaen da :) vi har akkurat hatt bleie og nattdraktskift vi.... Vesla tissa over hele stellebordet gitt :P

Bruker lana care bryst creme... Så bra ho kunne sove litt hos pappa da :) vi har akkurat hatt bleie og nattdraktskift vi... Vesla tissa over hele stellebordet :P

Bruker lana care bryst creme... Lillemor holder på å sovne i armene mine nå (uten pupp!!).. Har hatt en runde med bleie- og nattdraktskift :P ho tissa over hele stellebordet gitt :P herlig det midt på natta :P

Hengt seg opp kan man si!
Ja, ser det;-) Alltid gøy med småkriser om natta;-) Jeg måtte ta henne de siste to timene siden han sto opp og dro på jobb.. Men skikkelig befriende å få ligge litt alene:-)

Back
Topp