Termingruppekonkurransen rangering 09.03

  • Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
Lørdag 09.03. Status: kl 15.40


  1. August 2012 – 5 påmeldte – snitt 1740,8
  2. April 2013 – 22 påmeldte – snitt 1468,2
  3. Juni 2012 – 17 påmeldte – snitt 1127,4
  4. September 2012 – 8 påmeldte – snitt 744,6
  5. Februar 2013 – 3 påmeldte – snitt 430,3
  6. Mai 2013 – 12 påmeldte –snitt 385,3
  7. Oktober 2013 – 11 påmeldte – snitt 303,5
  8. Juni 2013 – 19 påmeldte – snitt 298,3
  9. September 2013 – 13 påmeldte – snitt 266,7
  10. November 2013 – 3 påmeldte – snitt 262,6
  11. August 2013 – 13 påmeldte – snitt 218,9

Jenter: Har dere tenkt å la August 2012 vinne?

Nå er det ca 32 timer igjen av krigen - det blir ikke ny opptelling før konkurransen avsluttes midnatt i morgen. TVI TVI :-) (Vinner publiseres mandag)
 
Der skravler de jaggu godt!!
 
he he... ja de har vel mye på hjertet de da :) men det har vi og... de er bare 5, så snittet deres er lettere å nå enn for oss, så vi har da litt av en jobb foran oss.... de fra 2012 har masse om barna vettu :) vi har de ikke på utsiden enda og kan skravle om utviklinga der :)
 
he he... ja de har vel mye på hjertet de da :) men det har vi og... de er bare 5, så snittet deres er lettere å nå enn for oss, så vi har da litt av en jobb foran oss.... de fra 2012 har masse om barna vettu :) vi har de ikke på utsiden enda og kan skravle om utviklinga der :)
Det er sant det!!
 
Ta en tur innom dem og snik i trådene for å se hvordan de arbeider da ;)
 
Skal skravle på og gjøre mitt beste hvertfall :)
 
de skravler jo stort sett om det samma som oss, men så har de den fordelen med at de kan skravle om hvordan barna er og utviklingen deres... den får vi kanskje til neste gang :p
Ja får nok det!! Har sneket litt, men skjønner ikke hvordan de får det til!!! Er jo ikke særlig mange lange tråder det inne!! Fordelen må nok være at de kun er fem!!
 
Ja får nok det!! Har sneket litt, men skjønner ikke hvordan de får det til!!! Er jo ikke særlig mange lange tråder det inne!! Fordelen må nok være at de kun er fem!!
helt klart en fordel for de ja :) er ikke alltid det lønner seg og være mange :(
 
Vi skravler bedre enn de :p
Vi har økt med hele 32300 innlegg her inne på april i løpet av krigen, mens de har økt med 8704 innlegg
Og bare jeg og LM10 har skrevet over 7000 innlegg
 
Jeg skal hvertfall prøve å gjøre en bedre innsats den tiden vi har igjen.. Men hvor mye må vi skrive ca.hver da for å ta de igjen??
 
Jeg skal hvertfall prøve å gjøre en bedre innsats den tiden vi har igjen.. Men hvor mye må vi skrive ca.hver da for å ta de igjen??

Helt seriøst, jævlig mye. De leder med ett snitt på 300 per påmeldte. Og for å ta igjen det og gå forbi de må vi sikkert skravle dobbelt så mye for å være på den sikkre siden, og det må hver og en påmeldte gjøre.

Så å holde juni er nok mer realistisk :) For nå kan vi ikke tape 2.plassen ;)
 
Jeg skal hvertfall prøve å gjøre en bedre innsats den tiden vi har igjen.. Men hvor mye må vi skrive ca.hver da for å ta de igjen??
Vi må skrive 273 innlegg hver ekstra, itillegg til tempoet vi holder! Og da går vi bare i "null".......
 
Helt seriøst, jævlig mye. De leder med ett snitt på 300 per påmeldte. Og for å ta igjen det og gå forbi de må vi sikkert skravle dobbelt så mye for å være på den sikkre siden, og det må hver og en påmeldte gjøre.

Så å holde juni er nok mer realistisk :) For nå kan vi ikke tape 2.plassen ;)
Ja det er nok slik det ligger an......
 
Back
Topp