Termingruppekonkurransen rangering 09.03

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
Lørdag 09.03. Status: kl 15.40

1. August 2012 – 5 påmeldte – snitt 1740,8
  2. April 2013 – 22 påmeldte – snitt 1468,2
  3. Juni 2012 – 17 påmeldte – snitt 1127,4
  4. September 2012 – 8 påmeldte – snitt 744,6
  5. Februar 2013 – 3 påmeldte – snitt 430,3
  6. Mai 2013 – 12 påmeldte –snitt 385,3
  7. Oktober 2013 – 11 påmeldte – snitt 303,5
  8. Juni 2013 – 19 påmeldte – snitt 298,3
  9. September 2013 – 13 påmeldte – snitt 266,7
  10. November 2013 – 3 påmeldte – snitt 262,6
  11. August 2013 – 13 påmeldte – snitt 218,9

Nå er det ca 32 timer igjen av krigen - det blir ikke ny opptelling før konkurransen avsluttes midnatt i morgen. TVI TVI :-) (Vinner publiseres mandag)

Ja!!!!! Fremdeles på topp. Nå er det bare å gi jernet. Dere er nydelige hele gjengen. :)

DÆNG! dere er knallråe!

Jeg hadde antagelig min beste dag i går, og satser på å være enda bedre i dag :D Detta går veien, send meg addr din S så skal jeg sende lue hehe

Hva er hemmeligheten deres? Finnes det en cheat som kan lastes ned å installeres på forumet som jeg ikke vet om?

Ha ha ha. Nei. I går var vi så slitne hele gjengen at vi så mannen med ljåen, men sto på allikevel. Vi er så redd for at Apriljentene drar i fra oss. :P I dag er vi så gira for at så mange andre av augustdamene har joinet oss. :D

DÆNG! dere er knallråe!

Jeg hadde antagelig min beste dag i går, og satser på å være enda bedre i dag :D Detta går veien, send meg addr din S så skal jeg sende lue hehe
Ja, men du får ikke lov å strikke på den før mandag. :P

Hva er hemmeligheten deres? Finnes det en cheat som kan lastes ned å installeres på forumet som jeg ikke vet om?

Haha, vi har bare litt for mye fritid :D Og livredde for de bak oss, nå har vi bestemt oss :p

hvis det gjør vil jeg gjerne vite om den hehe, fra min side er det bare tasting i hver ledige stund, og siden jeg ikke er på tlf/padde så gjør det at jeg trekker de andre ned littegranne.

Vi kan ikke tape nå iallefall, når vi har lagt inn så mye tid her!

Nei, det ville jo vært bortkasta :P

Vi greier dette nå jenter, selv om den største skravlehøna ikke er her i kveld. :)

Nei, det ville jo vært bortkasta :p
Vi har jo nesten vært alene her også så snittet er jo nesten bare våre egne poster. Vi forjener virkelig å vinne nå. :D

Vi har jo nesten vært alene her også så snittet er jo nesten bare våre egne poster. Vi forjener virkelig å vinne nå. :D

Haha, ja! Dette er nesten litt pinlig :P

Ja, de andre termingruppene toror sikkert vi er kjempemange her inne, og at vi bare har meldt på noen få for å øke vinnersjansene våre. :P

Flinke dere har vært jenter! Håper "vi" tar seieren ;-)

vi unner dere absolutt denne seieren, og bare så dere veit det, vi tror ikke dere spekulerer i noen avmelding, men syns vel enkelte andre begynner å bli vel få mot slutten :p

Så koselig! :D

Back
Topp