Termingruppekonkurranse *Info og Påmelding*

J

Janet

Guest
En av premiene blir:
elefant.jpg 75_1871089004-250x250.jpg
En b0bles elefant og en b0bles kylling. Disse leveres i lag som en premie. En baby kan starte tidlig å bruke disse i lag og de vil følge utviklingen til babyen/barnet gjennom flere år.

Her kan du lese mer om b0bles elefant! (Verdi 899 kr.)
Her kan du lese mer om b0bles kylling! (Verdi 249 kr.)

Disse flotte premiene leveres av nettbutikken Hegri Møbler. (Klikk her for facebooksiden!)

Mer premier kommer! :)

Termingruppekonkurranse:

Start: Tirsdag 07.mai kl.12.00
Slutt: Tirsdag 14. mai kl.23.59

(DVS. 7,5 døgn.)


Den termingruppen som skravler mest vinner termingruppekonkurransen.

NB. Vi beregner vinnergruppe ut fra snitt antall innlegg pr. påmeldte bruker (snittet beregnes kun under skravle-så-mye-dere-klarer-døgn). Dette for at det skal være like stor sjanse for å vinne uavhengig hvor mange deltakere det er. NB. For å ha anledning til å vinne må en oppfylle minstekravet til antall innlegg de andre døgnene. (Mer info om minstekrav nedenfor.)

Påmelding
Det er mulig å melde seg på fra i dag av! Påmeldingstråden låses tirsdag 7.mai kl.20.00. Alle påmeldinger MÅ skje før tirsdag 7.mai kl.10.00.! Etter klokken 10 vil jeg ta en opptelling og informere hver gruppe om hvor mange påmeldte det er og hva kravet til antall innlegg pr. døgn blir. Døgn regnes fra kl.12.00 til kl.12.00 neste dag. (Med unntak av det siste døgnet som ender kl.23.59)

Avmelding
Etter tirsdag.7.mai kl.10.00 er det for sent å melde seg på, de som vil melde seg av kontakter meg pr. pm. Det siste døgnet av konkurransen vil det ikke være mulig å melde seg av.



Krav til daglig aktivitet
Vi setter krav til antall innlegg pr. dag totalt for den enkelte gruppen for å ha en vinnersjanse. Men kravet vil variere etter antall påmeldte slik at det vil være like rettferdig for en liten gruppen som en stor gruppe.

Jeg ønsker innspill fra dere om hvor høyt dette kravet skal være!

Jeg foreslår (etter innspill fra dere): 20 innlegg pr.dag pr. påmeldte bruker.
Det betyr at en gruppe på 10 stk må poste totalt 200 innlegg i døgnet. En gruppe på 30 stk må da poste 600 innlegg i døgnet. (Dere har lov til å føre logg på antall innlegg)

2 skravle-så-mye-dere-klarer-døgn
I løpet av konkurranseperioden vil vi ha 2 døgn hvor vi fjerner NESTEN alle regler.
OBS. All skravling må foregå i den åpne termingruppen. (Innlegg i skjulte grupper teller ikke med.)
(Spesifikasjon på fjerning av nesten alle regler! Følgende er ikke lov: ikke identiske innlegg etter hverandre, ikke bare punktum eller kun 1 smilefjes. Forumreglene våre gjelder. Men ALT annet er lov! Og dere kan planlegge hvor mye dere vil i forhold til hvordan dere skal klare å skravle mest mulig i løpet av skravle-så-mye-dere-klarer-døgnene! Det betyr at dere KAN skrive kun et ord om dere ønsker pr. innlegg.)

Jeg ønsker innspill fra dere på hvilke to dager vi skal ha skravle-så-mye-dere-klarer-døgn! (De skal ikke være sammenhengende.)

Dere kan vinne ekstra premier
Hvis dere (alle gruppene som er påmeldt) klarer å skravle over 10 000 innlegg under skravle-så-mye-dere-orker-døgn vil jeg legge inn ekstra premier som trekkes blant ALLE påmeldte i alle gruppene som har skravlet seg inn på Topp 100! (Her finner du Topp 100)
Hvis dere alle i lag klarer å skrive over 15 000 innlegg i løpet av døgnet vil jeg legge inn flere premier.
Hvis dere alle i lag klarer å skrive over 20 000 innlegg i løpet av døgnet vil jeg legge inn flere.
(Mer info og om dette og premier som legges inn vil legges ut før konkurransestart!)

Kåring av vinnergruppe
Vinnergruppen blir den gruppen som i løpet av konkurranseperioden har skravlet minimum kravet som er satt til gruppen pr.døgn, og som har høyest snitt antall innlegg pr. påmeldte bruker totalt etter de to skravle-så-mye-dere-orker-døgna.
Premier til vinnergruppen deles ut til de i gruppen som har klart å skravle seg inn på Topp 100.
Vinnergruppen får også et ribbon som forteller at de vant denne konkurransen.


Regler under vanlig døgn (Dette gjelder ikke skravle så mye dere klarer døgn, se egne regler lenger oppe i denne tråden):
- Leker, handlelistetråder, telletråder ol. er ikke tillatt.
- Innlegg som kun inneholder ... / smilefjes / et ord teller ikke med.
- Det skal være "vanlig" skriving om det som opptar dere som f.eks barn, hjem, hus, mat, deg selv etc etc.
- Historieleker der dere skriver hele setninger som f.eks assosiasjonsleker med setninger er ok. Ved spørsmål/svar leker skal spørsmål og svar stilles i samme innlegg.
- Samme bruker skal ikke skrive flere innlegg etter hverandre i samme tråd, det må være flere brukere som skriver.

Denne informasjonen er til:
Termingrupper for 2014, 2013 og 2012. Hvis noen andre skulle være interessert – kontakt meg!
Denne gangen lar vi også «Før Svangerskapet» få lov å delta som en egen gruppe.
(Hvis de ønsker.)

OBS OBS OBS! Det kan komme endringer i denne tråden etter innspill fra dere. Vil svært gjerne ha tilbakemeldinger fra dere om hvordan dere vil at konkurransen skal være :)


Skriv et innlegg nedenfor for å melde deg på!
 
Back
Topp