Hei,
Noen som vet om det har blitt laget termingruppe for mai 2023?
Noen som vet om det har blitt laget termingruppe for mai 2023?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Tenkte på FacebookHei! Den gruppen du publiserte i nå, er vel termingruppen for mai 2023![]()
Nå har jeg funnet en! «Termin mai 2023»Jeg har ikke funnet på Facebook. Men man kan jo bare lage hvis man vil hehe
Nei, har egentlig ikke tenkt så mye på det. Regner med at de som er medlemmer overholder gruppereglene.Jeg tør ikke bli med i termingruppe på Facebook før etter vi har fortalt det til familie. Noen andre som har tenkt på det?
Bare ser for meg at plutselig er en kollega av mamma eller pappa medlem også gratulerer den personen mamma eller pappa. Innser at jeg krisemaksimerer her men det er første barnet vårt, og vi bor ikke i nærheten av familien vår. Så derfor har det tatt tid tid før vi har fortalt det. Gikk akkurat inn i uke 12. og skal ikke si det før uke 14, fordi det er først da skal vi møte dem. Lyst å si det «in person»
Er det jeg som er dramatisk, eller skjønner noen meg? Ang termingruppe og sladder
Men jeg skjønner deg godt, og synes ikke du er dramatisk i det heletatt!Jeg skjønner deg kjempegodt. Jeg var faktisk med i den gruppa før, men meldte meg ut da jeg var så tidlig på vei, og turte rett og slett ikke ta den risken som du beskriver!Jeg tør ikke bli med i termingruppe på Facebook før etter vi har fortalt det til familie. Noen andre som har tenkt på det?
Bare ser for meg at plutselig er en kollega av mamma eller pappa medlem også gratulerer den personen mamma eller pappa. Innser at jeg krisemaksimerer her men det er første barnet vårt, og vi bor ikke i nærheten av familien vår. Så derfor har det tatt tid tid før vi har fortalt det. Gikk akkurat inn i uke 12. og skal ikke si det før uke 14, fordi det er først da skal vi møte dem. Lyst å si det «in person»
Er det jeg som er dramatisk, eller skjønner noen meg? Ang termingruppe og sladder
Er også førstegangsgravid, så jeg skjønner jo hvor hjelpsomt/koselig det kan være med slike termin/barselgrupper, men..tenker jeg venter til jeg er i hvertfall 20 uker eller mer på vei. Facebook blir plutselig så mye mer…intimt? Personlig kanskje? Det tenker jeg, da.
Skjønner deg godt. Meldte meg ikke inn før i 3. trimester sistJeg tør ikke bli med i termingruppe på Facebook før etter vi har fortalt det til familie. Noen andre som har tenkt på det?
Du er ikke aleine. Dette er 3. Min, men tenker fortsatt slik, kun sambo og 1 venninne som vet av bamsemumsen her. Men jeg har 2 venninner, og ei kollega som venter baby april/mai, så jeg tørr virkelig ikke å melde meg inn i grupper hvor jeg vises med fult navn. Men gleder meg til å melde meg. Hyggelig med slike grupper etterhvert. Men vil fortelle mine nærmeste det selv først, også vennene mine ønsker jeg å fortelle det personlig til først. Husker jeg meldte meg inn i slik gruppe med 2020 ungen, og dær var det 2 bekjente som også hadde termin samme månedJeg tør ikke bli med i termingruppe på Facebook før etter vi har fortalt det til familie. Noen andre som har tenkt på det?
så fult forståelig at du er skeptisk.Tenker nøyaktig som degJeg tør ikke bli med i termingruppe på Facebook før etter vi har fortalt det til familie. Noen andre som har tenkt på det?