Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn generelt for hele landet finnes det 2 allerede for Juni 2022Er det noen som har laget en termingruppe på fb?
Sånn generelt for hele landet finnes det 2 allerede for Juni 2022
Nei jeg er ikke medlem. Jeg søkte bare opp Termin Juni 2022 så dukket 2 opp. Den ene er skrevet slik : TERMIN JUNI 2022 , den andre slik: Termin Juni 2022Er du med i de? Kan du isåfall legge meg til om det er skjulte grupper?
Nei jeg er ikke medlem. Jeg søkte bare opp Termin Juni 2022 så dukket 2 opp. Den ene er skrevet slik : TERMIN JUNI 2022 , den andre slik: Termin Juni 2022
Ja de ligger litt nede på siden, du må se flere valgFinner ingen av
Får bare opp fram til mai uansett hva jeg søker jeg
Sist jeg var i forum fikk vi oss snapgruppe på slutten av svangerskapet/ fødsel. Da er vi ofte en solid kjerne, da ofte flere detter av etterhvert ( ikke av å miste ).
Ja de ligger litt nede på siden, du må se flere valg
Ja de ligger litt nede på siden, du må se flere valg
Sist jeg var i forum fikk vi oss snapgruppe på slutten av svangerskapet/ fødsel. Da er vi ofte en solid kjerne, da ofte flere detter av etterhvert ( ikke av å miste ).
Jeg har laget en nå, som heter Termin junibarna 2022
Er det mulig for folk som ikke er medlem av gruppen å se hvem som er med i den? Er ikke interessert i at noen skal se at jeg er med i ei termingruppe, men vil gjerne være med![]()
Finner den ikkeDen heter termin junibarna 2022

Finner den ikke![]()