Termingruppe på fb

BeibiMama

Flørter med forumet
Er det noen som har laget en termingruppe på fb?

Sist jeg var i forum fikk vi oss snapgruppe på slutten av svangerskapet/ fødsel. Da er vi ofte en solid kjerne, da ofte flere detter av etterhvert ( ikke av å miste ).

Er du med i de? Kan du isåfall legge meg til om det er skjulte grupper?
Nei jeg er ikke medlem. Jeg søkte bare opp Termin Juni 2022 så dukket 2 opp. Den ene er skrevet slik : TERMIN JUNI 2022 , den andre slik: Termin Juni 2022

Sist jeg var i forum fikk vi oss snapgruppe på slutten av svangerskapet/ fødsel. Da er vi ofte en solid kjerne, da ofte flere detter av etterhvert ( ikke av å miste ).

Sist jeg var ble forumgruppa lagd om til fb gruppe (som var søkbar i starten men ble skjult når vi var blitt en gruppe som delte litt mer privat)

Sånn var det her og! Har flere av de på snap fremdeles, og det er så koselig!

Jeg har laget en nå, som heter Termin junibarna 2022

Er det mulig for folk som ikke er medlem av gruppen å se hvem som er med i den? Er ikke interessert i at noen skal se at jeg er med i ei termingruppe, men vil gjerne være med :)

Jeg har laget den sånn at andre som ikke er med i gruppen ikke kan se hvem som er medlem, eller se innlegg!

Den heter termin junibarna 2022

Back
Topp