https://m.facebook.com/groups/639103730806501/?tsid=0.5582752264812636&source=resultSer også bare termin juni 2022, holdt på å søke medlemskap derNoen som kan dele lenke?
Prøv å trykke på den, håper det funker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
https://m.facebook.com/groups/639103730806501/?tsid=0.5582752264812636&source=resultSer også bare termin juni 2022, holdt på å søke medlemskap derNoen som kan dele lenke?
, men er litt redd andre på vennelisten min skal se at jeg er medlem der.
Tror jeg venter til etter jul, når jeg har fått fortalt mine nermeste det. 
Ingen andre enn medlemmene selv som kan se hvem som er i gruppen. Og man må søke opp gruppen for å finne den. Så skal litt til for at våres venner og bekjente skal finne ossJeg fant den, men er litt redd andre på vennelisten min skal se at jeg er medlem der.
![]()

Ingen andre enn medlemmene selv som kan se hvem som er i gruppen. Og man må søke opp gruppen for å finne den. Så skal litt til for at våres venner og bekjente skal finne oss![]()

Er du sikkert? Søkte litt på nett og fikk litt delte svar på at vennelista kunne se hva du meldte deg inni.![]()
Jeg fant den, men er litt redd andre på vennelisten min skal se at jeg er medlem der.
![]()

Oi så gøy!Jeg var med i en termingruppe på facebook med forrigemann, men den var jo åpen for alle, ikke bare for oss her, så den ble for stor, og jeg meldte meg ut etter en stund.
Med oktober 2019 ble det sånn at de fleste av oss på skjult ble med i en snapgruppe og lagde en egen termingruope på face. Og den gruppen har i dag og den er høyst aktiv. 8 av oss skal på husmorferie i helgen, to netter på hotell![]()
Så utrolig koselig det høres utJeg var med i en termingruppe på facebook med forrigemann, men den var jo åpen for alle, ikke bare for oss her, så den ble for stor, og jeg meldte meg ut etter en stund.
Med oktober 2019 ble det sånn at de fleste av oss på skjult ble med i en snapgruppe og lagde en egen termingruope på face. Og den gruppen har i dag og den er høyst aktiv. 8 av oss skal på husmorferie i helgen, to netter på hotell![]()

Hvis noen bryter taushetsplikt i gruppen blir de kasta ut av!Jeg meldte meg inn, jeg... Og så en person jeg kjenner til der, så her får man holde seg i skinnet og ikke si noe videre![]()