Termingruppe på facebook

Jeg fant den :happy:, men er litt redd andre på vennelisten min skal se at jeg er medlem der. :bag: Tror jeg venter til etter jul, når jeg har fått fortalt mine nermeste det. :chicken:

Jeg fant den :happy:, men er litt redd andre på vennelisten min skal se at jeg er medlem der. :bag: Tror jeg venter til etter jul, når jeg har fått fortalt mine nermeste det. :chicken:
Ingen andre enn medlemmene selv som kan se hvem som er i gruppen. Og man må søke opp gruppen for å finne den. Så skal litt til for at våres venner og bekjente skal finne oss :woot:

Ingen andre enn medlemmene selv som kan se hvem som er i gruppen. Og man må søke opp gruppen for å finne den. Så skal litt til for at våres venner og bekjente skal finne oss :woot:

Er du sikkert? Søkte litt på nett og fikk litt delte svar på at vennelista kunne se hva du meldte deg inni. :blackeye::hilarious::bag:

:DFantastisk, ventet bare på at noen skulle opprette en gruppe. Søkte nemlig opp her om dagen men da fant jeg bare juni gruppa

Er du sikkert? Søkte litt på nett og fikk litt delte svar på at vennelista kunne se hva du meldte deg inni. :blackeye::hilarious::bag:

Haha, tenker det samme! Tror ikke det blir synlig, men kjenner skepsisen er der. Det er vel egentlig ingen krise, men samtidig så er det like greit å vente til det alikevell er greit at verden vet det:hilarious::chicken:

Jeg drøyer litt jeg. Liker enn så lenge anonymiteten i forum... :)

Jeg venter litt jeg også. Til jeg har vært på UL og fortalt det til familie og venner . Litt redd for å røpe meg nå i tilfelle det ikke går veien :angelic:

Jeg syns jeg ofte ser på nyhetsopptateringa hvis venner har kommentert ditt og datt eller likt sider osv. Så tror jeg venter til alle er informert før jeg tør å melde meg inn i noe på Facebook :rolleyes: Sånn tilfelle :happy:

Jeg meldte meg inn, jeg... Og så en person jeg kjenner til der, så her får man holde seg i skinnet og ikke si noe videre :)

Jeg er også veldig glad i å holde meg anonym på forum, så blir nok ikke med :)

Jeg var med i en termingruppe på facebook med forrigemann, men den var jo åpen for alle, ikke bare for oss her, så den ble for stor, og jeg meldte meg ut etter en stund.

Med oktober 2019 ble det sånn at de fleste av oss på skjult ble med i en snapgruppe og lagde en egen termingruope på face. Og den gruppen har i dag og den er høyst aktiv. 8 av oss skal på husmorferie i helgen, to netter på hotell :)

Jeg var med i en termingruppe på facebook med forrigemann, men den var jo åpen for alle, ikke bare for oss her, så den ble for stor, og jeg meldte meg ut etter en stund.

Med oktober 2019 ble det sånn at de fleste av oss på skjult ble med i en snapgruppe og lagde en egen termingruope på face. Og den gruppen har i dag og den er høyst aktiv. 8 av oss skal på husmorferie i helgen, to netter på hotell :)
Oi så gøy! :)

Så utrolig koselig det høres ut :happy:

Jeg meldte meg inn, jeg... Og så en person jeg kjenner til der, så her får man holde seg i skinnet og ikke si noe videre :)
Hvis noen bryter taushetsplikt i gruppen blir de kasta ut av!:) Håper de fleste forstår at slike ting holder mann for seg selv å andre man kjenner i gruppa er jo i samme situasjon å vil mest sannsynlig holde sin egen graviditet for seg selv litt til også, samt dele med familie å venner selv

Back
Topp