Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg støtter denHva tenker dere om å opprette en termingruppe på fb?![]()
Ja! Gøy!Hva tenker dere om å opprette en termingruppe på fb?![]()
Ikke jeg hellerJeg finner den ikke![]()
Hm finner den fortsatt ikkeJo! Fant den hvis jeg søker eksakt på hva gruppenavnet er.
Spørsmål: Kan utenforstående, som ikke er medlem i fb-gruppa, se medlemmene?
Nei den er privat, kun medlemmer kan se hvem andre som er medlemJo! Fant den hvis jeg søker eksakt på hva gruppenavnet er.
Spørsmål: Kan utenforstående, som ikke er medlem i fb-gruppa, se medlemmene?
Nei kun medlemmer kan se hvem som er medlemmer i gruppenJeg finner den heller ikke!
Lurer også på om mine venner ser at jeg blir/er medlemblir liksom litt åpenbart da
![]()

bare venter på å bli bekreftet!
Jo nå fant jeg den og!Nei kun medlemmer kan se hvem som er medlemmer i gruppenFinner du den fremdeles ikke?

Prøvd å søke «termin juli 2022»? Så øverst der det står innlegg, personer, grupper, bilder osv så trykker du på grupper så er det lettere å finneJeg finner den fortsatt ikke![]()
Er bare termin juni 2022 som kommer opp hos meg daPrøvd å søke «termin juli 2022»? Så øverst der det står innlegg, personer, grupper, bilder osv så trykker du på grupper så er det lettere å finne
Jeg prøvde å skrive akkurat det gruppa heter: «Termin juli 2022Er bare termin juni 2022 som kommer opp hos meg da
Ikke jeg heller, prøvd både på appen og på safari og har søkt akkurat hva gruppa het, håper vi finner den snartJeg finner den fortsatt ikke![]()

Noen som kan dele lenke?