Termingruppe og termin i månedsskiftet

LaLuna0

Betatt av forumet
For å bli med i en lukket termingruppe skal jeg jo først være aktiv i den åpne. Hvordan er det med oss som har termin i månedsskiftet? Jeg har først fått beskjed om termin 1. mai, men nå er det flyttet til 28. april, og jeg aner jo ikke hva de kommer frem til på ordinær ultralyd. Jeg har skrevet i både aprilgruppen og maigruppen, men langt i fra nok til å få plass i den lukkede gruppen. Må jeg fortsette å skrive i begge i tilfelle jeg må bytte gruppe ved ordinær ultralyd?

Ja, hvis du ønsker å være med i skjult på begge må du også være aktiv på begge.

Uavhengig av termindato er det jo fremdeles mulig at du føder i den andre måneden :)

Er ikke så vanskelig å være aktiv om du er med på lekene :) da går det fort oppover i innlegg

Takk for svar! Er det vanlig å være med i flere?

Mange som har termin i månedsskiftet er gjerne med i begge månedene.
Selv tenkte jeg ikke tanken på at jeg kunne føde i april, og holdt meg derfor til kun mars. Baby kom 8 dager over termindato og ble akkurat en aprilunge istedefor. Da begynte jeg å være litt aktiv i aprilgruppen her og på facebook.

Mange som har termin i månedsskiftet er gjerne med i begge månedene.
Selv tenkte jeg ikke tanken på at jeg kunne føde i april, og holdt meg derfor til kun mars. Baby kom 8 dager over termindato og ble akkurat en aprilunge istedefor. Da begynte jeg å være litt aktiv i aprilgruppen her og på facebook.

Åh, jeg forstår! Får se om jeg greier å være aktiv nok ;)

Hvis ikke har man jo ofte en del i gruppen som hører til i mnd både før og etter :) jeg ville satset på en av de og blitt i den uansett hva UL eller fødsel sier, man blir jo trossalt litt kjent og da er det kjedelig å forlate gjengen : )

Hvis ikke har man jo ofte en del i gruppen som hører til i mnd både før og etter :) jeg ville satset på en av de og blitt i den uansett hva UL eller fødsel sier, man blir jo trossalt litt kjent og da er det kjedelig å forlate gjengen : )
Siterer denne :happy: spiller ikke så stor rolle om det er noen dager inn i den ene mnd eller andre. Viktigste er fellesskapet. Godt mulig jeg får tvillingene mine i desember, men siden jeg har vært i januar gruppen fra begynnelsen er det uansett "hjemmet" mitt:joyful: så velg deg en gruppe og bli kjent med folk eller vær med i begge om det føles riktig for deg. Ikke noe rett eller galt :happy:

Back
Topp