Terminer

• Trådstarter Trådstarter Gjest
  • Opprettet Opprettet
G

Gjest

Guest
Jeg husker på terminforumet vårt så laget vi en tråd om når vi trodde vi skulle føde....

Det hadde vært morro å funnet den frem igjen å se hvor mange som gjettet riktig.... [:)]

Jo jeg hadde synst at det hadde vært gøy.

Husker ikke om jeg var med å tippa jeg, men hadde likevel vært morro  å sett...

hehehe.. pillefixen sin Jonas er ei lita jente[8|][:D][:D][8D]

Kan ikke finne den altså...Har prøvd å søke å, på alt fra termin til gjetting til fødsel og guden vite hva... Kommer nesten bare frem de Oppropa vi hadde [&o]

Også er det jo mange titler hvor det står deleted på.

Var jammen mange som hadde rett når de gjetta kjønn gitt...

Jeg hadde visst ikke svart på den tråden jeg, men jeg visste fra første sekund at det var jente. Bare visste det. Var på ultralyd i uke 7 og da husker jeg jeg tenkte: der ligger jenta mi, så fredelig hun ser ut. Enda det bare såvidt kunne skimtes en liten svart flekk der. Bestemte meg nok der og da for at det aldri kom på tale å fjerne henne. (for uinnvidde var jeg i starten usikker på om jeg skulle beholde)
Har ul-bildet fra uke 10 og det henger enda på kjøleskapet. Blir varm om hjertet hver gang jeg ser det! Jenta mi.

Ble mye utenfor tema her, men jeg begynte å mimre når jeg så den tråden om gutt eller jente

ORIGINAL: pillefix:

Jeg er overbevist om at den lille i magen min er en jente, men har ingen god forklaring på hvorfor.. Det er bare en følelse jeg har.

Blir ikke skuffet om det viser seg å være en gutt, så lenge barnet er friskt så er det samme for meg hvilket kjønn det er [:)]

Hehehe, så feil kan man ta [:D]

Er storfornøyd med gutten min jeg, altså [;)]

Hehe ser ut som dere har hatt det mprp på termin klubben.
Synd jeg aldri var med der [:D]

Nå er jo alle mine innlegg slettet  *host,host* 

men husker jeg tippa gutt før ul og at jeg kom til å føde den 28.mai... Eirik kom den 29. etter mye styr og igangsetting..  Er jo ikke gæærnt dette syns jeg..[:D]

Vet ikke om jeg var med å tippe jeg da, men jeg trodde ihvertfall jente, og trodde jeg kom til å få ganske nøyaktig på terminen min 21.juni!

Så ble det gutt, og kom 15 juni!
hehe!

Jeg drømte tidlig i svangerskapet, omtrent på denne tiden i fjor vel, kanskje litt tidligere) at:
jeg fødte ei jente den 5. juni.
jenta var 47 cm og veide 2620 gram.
Og at fødselen gikk så fort at jeg nesten ikke rakk sykehuset enda jeg var å handla i en butikk i byen ikke langt fra sykehuset.

Realiteten var sånn:
Jeg fikk ei jente, ikke den 5. men den 7. Bomma med to dager da, men ettersom terminen var den 30. så syns jeg det var bra likevel.
Hun var 47 cm lang . der traff jeg akkurat, og hun veide 2965 så der bomma jeg med 345 gram.
Fødselen gikk så fort at jeg ikke rakk å komme meg til sykehuset, hun ble jo født hjemme i senga. Hadde jeg vært i Fredrikstad som i drømmen, hadde jeg nok akkurat rukket inn...

Er vel nesten så jeg kan kalle meg sanndrømt vel??

Syns drømmen min stemte ganske bra jeg da...

Det stemte jo ganske bra det ja...

Husker jeg hadde en drøm om at jeg måtte på do å tisse, og imellomtiden så hadde jeg føda uten at jeg visste det. For nestemann som skulle på do kom ut med ungen min. Å da var hun tre år, hadde blå øyne og langt, lyst og krøllete hår [&:]

Så jeg er ikke sanndrømt.....hehe!

Hehe...jammen godt ikke du er sanndrømt Beijbi[:D]

Var det ingen som fant den tråden der vi tippa termin?

Jeg leita og leita, men fant den ikke. Husker ikke hvem som starta den heller.....

Back
Topp