Terminen...

Hepe

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Februarlykke 2022❄️

Ifølge mens termin er jeg 12uker idag. Men jeg testet etter el, denne gangen, og da vet jeg når unnfangelsen er. Så da er jeg 9+3 idag... Jeg er så glad for at jeg testet etter el! Dumt å komme på ul, så bli satt tilbake over 2uker! Men nå vet jeg jo at el ble utsatt:)

Jeg skal på tidlig ul den 25:) Blir spennende å se hva hun sier!

Ja det er nok mange som får seg en overraskelse sånn sett..

Godt du har kontroll da, og lykke til på ul til onsdag 

Blitt flyttet både frem & tilbake jeg. Var små kjipt da jeg ble flyttet tilbake 1 uke på 1uke når jeg var på ultrlayd i desember. Men nå sist stemte det heldigvis! Så blir spennende på neste ultralyd den 24jan om jeg blir flyttet noe eller om det stemmer ;-p
Fikk høre at jeg hadde sen eggutløsning siden menstermin ikke stemmer overhode! :P

Ja, får håpe det stemme! Kan ikke forstå hvis det ikke stemmer:p Har jo bilder av de posetive eltestene! Så VET når det var!

var på Ul i dag jeg også og da ble jeg satt fram 2 dager, men det har jo fint lite å si... gjør ikke no det... kan godt komme på termin som sist, det var kjekt..

Hehe.. Så vittig å lese dette nå. Menstermin var 1 august, slik at jeg hadde vært 12 + 5 i dag.
Var på UL på onsdag og da fikk jeg beskjed om at jeg var ca i uke 10 og termin ble flyttet til 18 august.. skikkelig "rykk tilbake" beskjed.. :D

Jeg hadde jo ikke peiling på at det var mulig å ha eggløsning 4 uker etter mens!..
Men, men.. sånn er det når en ikke følger med:D

Ja, kjedleig å bli satt tilbake! Derfor er jeg glad jeg teste el denne gangen

Sist graviditet ble jeg satt tilbake 5 dager...

Back
Topp