Termindatoen

mitah

Forelsket i forumet
Hvor mange termindatoer har dere fått?
Jeg har tre forskjellige; Lege 1.mars, Jordmor 3.mars og min egen 8.mars er sånn littegrann forvirret!

Venter nå spent på ul 2.oktober.[:D]

min egen er 4.mars,legen sin er 6.mars(den som er på tickeren) og jm sin er 2.mars. håper den ordinære ul ikke blir så langt unna de andre! [:)]

fåreløbig har vi bare to å forholde oss til....
legens reknet fra 1.dag på sist mens : 9.mars
og en 8.mars

så det er jo ikke store forsjellen kan man si.
og vi vet akkuratt når den lille ble unnfanget og det hele så det skal vell stemme. hehe [:D]

ORIGINAL: LilleMusMei
og vi vet akkuratt når den lille ble unnfanget og det hele så det skal vell stemme. hehe [:D]

Så bra da!!! [:D]

Var på privat UL mandag. Trodde jeg var 13 + 4 da, men fikk vite at nye termin er 5 april (altså bare 12 uker på vei.). Så dette ble et stort sprang. Litt kjipt, for synes tiden går så tregt. Men alt er ok med babyen heldigvis. Så no skal jeg vel egentlig være på april-forumet, men er jo så kjekt her. [:D]

Må lage meg ny ticker.

ORIGINAL: Oo.CAMILLA.oO

hmm..dette var vanskelig:)

prøv å henge med da;

Siste mens: 10 mai
Syklus lengde: 28-38 dager
Mens termin hos legen: 16 februar
Egen termin : 20 februar
Ul termin: i mnd. skiftet febr/mars(beynnelsen av mars...)

alle er usikre men de heller mot de første dagene i mars!

Hehe det skal ikke være lett [:)]

ORIGINAL: C78

Var på privat UL mandag. Trodde jeg var 13 + 4 da, men fikk vite at nye termin er 5 april (altså bare 12 uker på vei.). Så dette ble et stort sprang. Litt kjipt, for synes tiden går så tregt. Men alt er ok med babyen heldigvis. Så no skal jeg vel egentlig være på april-forumet, men er jo så kjekt her. [:D]

Må lage meg ny ticker.

Må bare henge her fordet vet du [;)] Ingen som kaster deg ut hehe

Så koselig at du har svart, mens jeg har vært borte Neener[:D] Thanks!

Back
Topp