Termindatoen er her om 1 time

Even&Odin

Elsker forumet
Var til legen på torsdag. Da var hjertelyden litt lav så fikk beskjed om å reise opp på KK med engang (da jeg og synes det har vært mindre bevegelser i det siste). Alt var i orden, men hjertelyden var lavere gjennomsnittlig enn den har vært resten av svangerskapet. Så i morgen på termin skal jeg opp igjen på KK og ta en ny sparketest for sikkerhet skyld.

Terminen er i morgen så da begynner telefonene å hagle. Husker det fra sist. Da hadde jeg lyst å kaste telefonen min. Alle ringte, sendte meldinger flere ganger for dagen. Har ihvertfall fått beskjed av legen at jeg ikke vil gå over like lenge som sist (da gikk jeg 13 dager over). Så jeg tror ikke akkurat at han her kommer veldig snart, håper i løpet av neste uke.

Lykke til, håper alt går bra og babyen snart er her. Bra at de følger litt ekstra med. 

Og jeg kjenner godt til det med meldinger og telefoner, utrolig irriterende. Vet at folk bare mener det godt, men allikevel frustrerende når man går sånn og venter. Og alle vet jo at de får vite det så snart det er noe å fortelle. 

Back
Topp