L
Luna30
Guest
Har 4-5 apper som har ulike termin dato hva bruker dere for å finne ut termindatoen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hos meg er det fra 4-9 februar tiden går så sakte, kjempe spent på OULDe sier litt forskjellig hos meg også. Alt fra 02.02-08.02 blir spennende på OUL å se hvilken dato det blir. Synd det er så lenge til bare...
Jeg har ikke 28 dagers syklus, men rundt 33-35 dager. Alltid lutealfase på 14 dager. Jeg vet når jeg hadde eggløsning denne mnd, og kan ikke ha blitt gravid tidligere, da måtte jeg vært jomfru maria isåfall Så jeg er veldig sikker på min egen utregning av termin.. Men jeg har hørt at lege/jordmor ikke bryr seg om dette, og går alltid ut ifra 1. dag i siste mens? Da vil jeg jo bli beregnet 1 uke lenger enn min egen beregning.. Hva gjør man da isåfall? Erfaringer?Norsk svangerskapslengde er 40+3 uker. Om du har eggløsning senere en syklusdag 14, Vil det ikke stemme om du regner fra 1. Dag i forrige mens
Jeg teller 38+3 fra eggløsningsdagen. Da jeg hadde EL sent i syklusen og er da ifølge menstermin mye lengre på vei enn hva jeg egentlig er.
appene varierer da de regner svangerskapslengden forskjellig, og fordi noen går ut ifra at man har 28dager syklus med EL på dag 14.
Jeg har ikke 28 dagers syklus, men rundt 33-35 dager. Alltid lutealfase på 14 dager. Jeg vet når jeg hadde eggløsning denne mnd, og kan ikke ha blitt gravid tidligere, da måtte jeg vært jomfru maria isåfall Så jeg er veldig sikker på min egen utregning av termin.. Men jeg har hørt at lege/jordmor ikke bryr seg om dette, og går alltid ut ifra 1. dag i siste mens? Da vil jeg jo bli beregnet 1 uke lenger enn min egen beregning.. Hva gjør man da isåfall? Erfaringer?