Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har regnet meg frem til 31 mars pga. testene vi tok, medan JM har regnet seg frem til 23 mars pga menstermin. Blir nok sikkeret en tredje etter OUL, men frem til det, hvilken ville dere benyttet?
Menstermin er 24. Mars, tul 12+1 viste ny termin til 20. Mars. Veldig fristende å bruke den fra tul, men tørr ikke før oul [emoji85]
Så bruker menstermin
Bruker menstermin, men regner med at den blir flyttet etter OUL. I følge TUL er jeg en uke mindre på vei, men da må jeg faktisk ha lest positiv test omtrent da jeg ble befruktet, og det er jo ikke så sannsynlig [emoji28] Men det har ingenting å si før OUL, da går de etter den.
Jeg bruker menstermin. Er 5 dager lenger med TUL-termin, men så tidlig kan jeg nok ikke ha testet positivt Beholder menstermin, så får jeg heller ta evt "bonusflytting" på oul
Jeg bruker ikke menstermin. Den er jeg ganske sikker på er flere uker feil. Jeg har hatt veldig uregelmessige (oftest lange) sykluser. Har beregnet termin ut i fra når jeg tror jeg hadde eggløsning. Det stemmer også godt med når jeg fikk positiv test.
Legen min er også enig i at det nok stemmer bedre enn menstermin.
Blir spennende å se på OUL [emoji4]
Eg hadde igrunn ingen anelse når eg hadde mensen, så eg berre gjetta i begynnelsen, men kunne vært avvik på 2-3 uker. Med andre ord så følte eg veeeeldig dårlig med legen på TUL målte meg til 10+0 eller 10+1 ca den 21.August og sa at min termin var 18.Mars. har jo ingen valg da til å bruka noke ant
Jeg gikk på p piller, likevel regnet både jordmor og legen termin utfra første blødningdag på pillebrettet jeg tok. Legen som tok ultralyden beregna termin som stemmer mer med den ene gangen i juni vi hadde sex, så det er den termindatoen jeg stoler på (ja p piller, pcos og sex en gang. Denne babyen ville virkelig bli til men jeg elsker den allerede og tenker på den hele tiden )
Jeg har aldri brukt menstermin, da jeg vet når jeg hadde EL og det var senere i syklusen enn snittet, så jeg "regnet om" 1. dag i siste mens så det stemte med EL og oppga den dagen. Forholdt meg til den frem til TUL, deretter fulgte jeg TUL og OUL-termin.