Termindato

Gullis!

Elsker forumet
Men ingen baby. Når man har vært redd for prematur fødsel i uke 27, så føles dette litt rart. Ingen tegn til at noe skal skje heller, bare tung og trøtt. Trodde man taklet det bedre da det var slik sist også, men den gang ei. Lurer på å ta sjefen sitt råd om vindusvask☺️

Men ingen baby. Når man har vært redd for prematur fødsel i uke 27, så føles dette litt rart. Ingen tegn til at noe skal skje heller, bare tung og trøtt. Trodde man taklet det bedre da det var slik sist også, men den gang ei. Lurer på å ta sjefen sitt råd om vindusvask☺️

Selv har jeg gått over vær gang (4ganger til nå), og derfor har jeg sagt til meg selv at jeg går over denne gang også. Allikevel sitter jeg med et dumt håp. Håp om å finne spor etter modning på papiret når jeg har tørket meg. Og for vær gang jeg jeg ser tegn til litt slimklumper så vokser håpet mitt :eek: Selv om jeg prøver, og ikke ha håp så kommer det stadig snikende :rolleyes:

Min tredje var en skikkelig luring. Hun kom godt over en uke senere enn de to andre selv om hun hadde vært på vei ut flere uker tidligere, men ble stoppa. Jeg har aldri i mitt liv vært SÅ lei og fortvila. Jeg føler virkelig med deg! Det er fryktelig! Og det hjelper liksom ikke at man vet at det uansett bare er snakk om noen dager før lille kommer, hver dag føles jo som en uke. Minst!
Denne gangen er jeg ikke utålmodig. Enda. Har ikke termin før 28/8, så det er jo bra. Skal jobbe hardt for å ikke bli det, men vi får se hvordan det går når termindatoen nærmer seg...

Veldig lykke til med innspurten!!! Det er bare noen dager til nå! :talk017

Her ble jeg innlagt i uke 27 og 29 m/premature rier og måtte ha drypp osv. Ble forberedt av legeteamet at dette ble nok en prematur fødsel osv... Her sitter jeg 39+1 og kjenner følelsen av å være lei. Tror kanskje jeg ikke hadde vært så lei om hun ikke hadde prøvd å komme ut så tidlig og en blir forberedt på fødsel så tidlig:p Men, hun fant vel ut at hun har det for godt inni der:p

Samme her!! Hadde premature rier i uke 27 eller 26, husker ikke helt. Fikk beskjed av jm i begynnelsen av juli at jeg absolutt ikke burde dra noe langt hjemmefra på ferie osv. Nå sitter jeg her med termin imorgen, og en jordmor som bestiller overtidskontroller og andre kontroller om en uke liksom.. Haha. Disse små ombestemmer seg fort. :(

Back
Topp