Termindato

Baby-love

Betatt av forumet
Når jeg skriver inn på babyverden sin terminkalkulator kommer det opp 29 nov, men var hos legen i går og hun sier at det er 27 nov? Begge regner jo ut ifra at siste mens var 20 februar, hvorfor blir det forskjellig?

Jeg og har siste mens 20 feb, og både lege, sykehuset og babyverden sier 29. Nov. Aner ikke hvorfor legen din sier noe annet :p

Noen legen teller anderledes enn andre ;-) så du forholder deg til terminen du får på den ordinære ultralyden til slutt uansett :)

Jeg har også to forskjellige datoer fra babyverden og legen.. Mistenker det har blitt noe kluss i forhold til skuddåret - at en av dem ikke har lagt inn den ekstra dagen i ligningen..

Har dere endret telleren på bv appen om det er den dere bruker? Jeg måtte stille litt på den for å få riktig som gu kom frem til på tidlig ul :)

Edit, var ikke bv sin app jeg hadde, men gravid&baby, men kan jo hende bv har innstillinger på det også.

Jeg får opp 29 november når jeg legger inn dato med når eggløsningen var fordi jeg har 27 dagers syklus men legen min fikk termin 2 des med siste mens 20 februar :-/

Den blir sannsynligvis flyttet etter ultralyd uansett, så det er ikke så nøye med den som regnes nå, gir bare en indikator :)

Back
Topp