Termindato ivf/icsi

Evis84

Elsker forumet
Assistert-jentene
Novemberlykke 2016
Julikulene 2020
Eg fekk termindato 20.november når eg va på ivf klinikken på ul i uke 8. Dette var eit fryseforsøk. På oul på sykehuset fekk eg 25.november. Er det forskjell på om dei kan endra dato på fersk og fryseforsøk? Tenker på iforhold til overid og igangsetting. Eg har ikkje tenkt over dette før eg såg på ul skjemaet og er ein smule lei no. Kva er dåkas erfaringar med dette?

hos oss gjekk dem etter termin fra klinikken vi tok fryseforsøk. var denne vi brukte når jeg ble satt i gang ;) men så va alle som vi var på ul hos enige i den termindatoen også da ;)
Lykke til med siste innspurt

hos oss gjekk dem etter termin fra klinikken vi tok fryseforsøk. var denne vi brukte når jeg ble satt i gang ;) men så va alle som vi var på ul hos enige i den termindatoen også da ;)
Lykke til med siste innspurt
Oki, takk for da :) då ska eg høyra på ul på tirsdag ka dei seie dar! :)

Trodde ikke de kunne endre termindatoen når det er prøverør jeg? Da vet man jo akkurat når egget ble befruktet, hadde nok tatt kontakt med klinikken din i tilfelle. Men håper du slipper å gå på overtid da :)

Fant dette:

http://legeforeningen.no/Fagmed/Nor...elser-i-den-alminnelige-svangerskapsomsorgen/

"Håndtering av svangerskap etter assistert befruktning

Ved svangerskap der nøyaktig konsepsjonstidspunkt er kjent, for eksempel ved bruk av assistert befruktning, bestemmes svangerskapsalderen utfra konsepsjonsdagen forutsatt at denne blir bekreftet av en ultralydundersøkelse i 1. trimester. Dagen for oocyttaspirasjon settes som dag 14, mens dagen for tilbakeføring av kryoembryo settes som dag 16 i svangerskapet."

Back
Topp