Termindagen!

HelenaH

September 2013 & April 2015 <3
Aprilbarna`15
Endelig er dagen her! Men ingen tegn til at jenta vil ut :( Skal til jm klokka kvart på ti så får høre ka ho seie for noke :)ImageUploadedByBV Forum1380084990.767669.jpg

Kor lenge har du igjen til termin? :)

Hadde termin i forrigårs og har jenta mi fortsatt i magen :eek:
Kun maserier og kynnere..... Jeg vil få ordentlig vondt! Jeg vil møte hu som har bodd i magen min så lenge!
Var hos jm i går for siste gang og alt så bare fint ut..... Fikk time på sykehuset til overtidskontroll om en uke :eek:

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Magiske datoen er ikke alltid så magisk :p, men i løpet av kort tid har du lille prinsesse :) blir spennende hos jordmor da!
Plutselig finner hu ut at nå er hu ferdig å være i magen!
Lykke til :)

Hadde termin i går men ikke merket noen tegn til at noe skal skje her:/. Ikke overtidskontroll før ni dager etter termin her og evt igangsetting 12dager etter termin:(... Håpe han kommer av seg selv før den tid:):).

Her har jeg oul- termin i morgen, og fått overtidskontroll allerede på fredag:)

Men det er fordi jm på den andre ultralyden vi var på mente at menstermin stemte bedre (som var den 19.9). Jm på helsestasjonen sa også at på Riksen utsetter de ikke igangsetting og jobber etter "heller føre var"- prinsippet. Og det er egentlig betryggende! Spent på fredagen- for det virker ikke som snuppa har tenkt seg ut noe før :/

Back
Topp