• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Termindagen!

lillepolly

Glad i forumet
Januarlykke 2019
Johooo!!! Endelig er den her :)
Men jeg tviler sterkt på at noe kommer til å skje akkurat idag :p 
Men nå er jeg værtfall bare max 11 dager fra en fødsel da ;) 
Bare en uke igjen av september så er nok mange som snart er i mål her nå! :)
Lykke til alle sammen og kos dere litt mens dere venter da, det skal jeg ;)

Jippi! =) 
Det går så fort nå, og snart har alle babyene sine - uansett! =)

Ja så skal stresse minst mulig med å få han ut ;)
For er det noe jeg vet så er det at han kommer snart! :)

Ja, vet du..
Selvom jeg har sovet ganske dårlig de siste nettene, tenkte jeg faktisk på i stad at det er litt godt å vente litt til før han kommer. 
Men 4-åringen begynner å bli veldig, veldig klar, og spør hele tiden! Hehe
Blir moro dette!

Hehe... Ja jeg har veldig inntrykk av at de rundt oss er mye mer utålmodige med at babyen skal komme enn vi er selv. Mamma og pappa ringer hele tiden og svigerforeldrene mine, som bor i samme hus som oss, kommer opp hele tiden og lurer på om det skjer noe. Hehe... For ikke å snakke om alle meldingene jeg får av venninner! Men det er veldig koselig at de tenker på oss da selv om det er litt komisk ;)

Jeg tror jeg har vært veldig klar på at jeg nok kommer til å gå over, for det er ikke så mange som maser på oss

..og jeg som var så sikker på at du kom til å føde idag da, lillepolly! Jaja, så feil kan man ta :) her er det ikke så mye mas enda heller, for jeg har også vært rimelig klar på at jeg kommer til å gå over.. Er en veldig spennende tid dette!

FlaksiMummy skrev:
..og jeg som var så sikker på at du kom til å føde idag da, lillepolly! Jaja, så feil kan man ta :) her er det ikke så mye mas enda heller, for jeg har også vært rimelig klar på at jeg kommer til å gå over.. Er en veldig spennende tid dette!

Hehe, ja der tok du feil ;) Eller, i tilfelle må det skje noe innen 5 timer da :p Akkurat spist fødepizza nå da. Haha... Har ikke noe tro på at det funker, men hadde lyst på pizza så hvorfor ikke ;)

JEg har heller ikke noen tro på de rådene, men why not - så lenge det ikke er noe farlig =) 
Kicket faktisk på kanel på slutten av sist svangerskap og koste meg med kanel og sukker på vaflene som mannen laget i kveld =) 

Back
Topp