Termindagen kom

Septemberbaby2016

Betatt av forumet
Septemberlykke 2016
Termindagen og dødsfall i nær familie..

Da var termindatoen her.. I natt ble vi ringt etter og min syke Bestemor,som har vært oppegående og helt klar,var plutselig blitt terminal.. Multiorgansvikt pga kreft.. Dessverre gikk hun bort i natt-på min termindato.. Sorgen over at hun aldri får møte min første sønn er uendelig stor-spesielt siden det kom så brått og jeg hadde trodd han skulle rekke å møte min fantastiske bestemor :-( Nå er dagen over og ingen fødsel på gang(kanskje like greit kjennes det nå). Men kjenner at bekymringen for å ikke kunne komme i min bestemors begravelse er stor inni meg.. Er så rart å føle så stor sorg - men samtidig prøve å glede seg til over at en snart skal få møte sitt første barn..

Beklager langt innlegg,-men trengte å sette litt ord på det. Er vanskelig å uttrykke når en ser sin egen familie i total sorg over ett fantastisk menneske som gikk bort altfor tidlig..

Last edited:
Kondolerer så mye. Vondt når sorg og glede følger hverandre slik. Håper du rekker begravelsen.

Huff, så trist! Kondolerer. Må være ufattelig vanskelig med så forskjellige følelser❤

Så trist - kondolerer så mye :Heartred kanskje det er mulig å vente med begravelsen til etter du har født? Vet ikke hvilke prosedyrer det er på slikt, men er kanskje en mulighet :Heartred

Takk for kondolanser ❤️ Det er en rar blanding av sorg og det å vente forventningsfullt på babyen som kommer.. Er så ufattelig vondt at hun aldri fikk møte han,noe hun har gledet seg så mye til.

Begravelse er neste fredag,og jeg hadde termin i går,så krysser fingrene for fødsel før dette slik at jeg får deltatt og sagt ett siste farvel.. Helt surrealistisk at det gikk så fort plutselig,og at jeg nå står her med stor mave,men er så trist og ikke klarer å glede meg på samme måte lenger..

Takk for kondolanser ❤️ Det er en rar blanding av sorg og det å vente forventningsfullt på babyen som kommer.. Er så ufattelig vondt at hun aldri fikk møte han,noe hun har gledet seg så mye til.

Begravelse er neste fredag,og jeg hadde termin i går,så krysser fingrene for fødsel før dette slik at jeg får deltatt og sagt ett siste farvel.. Helt surrealistisk at det gikk så fort plutselig,og at jeg nå står her med stor mave,men er så trist og ikke klarer å glede meg på samme måte lenger..
Kondolerer! :Heartred
Det må være kaos med følelser på en gang...

Kan det være en ide å snakke med lege/jordmor, om det kan være en grunn til igangsettelse?
Bare tenker litt høyt..
Synes å ha sett andre skrive her inne, at de ble igangsatt for å rekke en begravelse... Da kansje med reise i tilegg...

Kansje ikke noe du ønsker, men bare lufter det jeg kom på...

Kondolerer :( jeg og mistet min kjære og nære bestemor rett før vår gutt og hennes første oldebarn ble unnfanget. Vi tenkte ekstra på henne ved fødsel i går, og i dag. Ta vare på gode minner <3

Kondolerer! :Heartred
Det må være kaos med følelser på en gang...

Kan det være en ide å snakke med lege/jordmor, om det kan være en grunn til igangsettelse?
Bare tenker litt høyt..
Synes å ha sett andre skrive her inne, at de ble igangsatt for å rekke en begravelse... Da kansje med reise i tilegg...

Kansje ikke noe du ønsker, men bare lufter det jeg kom på...

Tusen takk for det ❤️ Vært hos jordmor på terminkontrakt 2 dager etter termin og etter min bestemors bortgang. Hun mente at jeg ikke skulle være opptatt av begravelse og at sånn er livet.. :-( men etter mye frem og tilbake,og sterkt ønske fra meg så fikk jeg overtidskontroll på sykehuset 2 dager etter jordmortimen min.
På sykehuset ble jeg strippet,og hadde litt åpning i livmormunnen da jeg kom inn. Så får jeg bare håpe det skjer noe i helgen og at jeg rekker begravelse neste fredag❤️

Tusen takk for det ❤️ Vært hos jordmor på terminkontrakt 2 dager etter termin og etter min bestemors bortgang. Hun mente at jeg ikke skulle være opptatt av begravelse og at sånn er livet.. :-( men etter mye frem og tilbake,og sterkt ønske fra meg så fikk jeg overtidskontroll på sykehuset 2 dager etter jordmortimen min.
På sykehuset ble jeg strippet,og hadde litt åpning i livmormunnen da jeg kom inn. Så får jeg bare håpe det skjer noe i helgen og at jeg rekker begravelse neste fredag❤️

Masse lykke til! Håper det går som du ønsker.

Kondolerer ❤️

Kondolerer ❤ Det er alltid trist å miste noen man er glad i og spesielt når det skjer så plutselig :-/ Ta vare på de gode minnene og fortell barnet ditt om den fantastiske personen hun var når blir stor nok til å forstå, vis bilder og fortell ❤

Back
Topp