Termindagen er her :)

*snart mamma*

Flørter med forumet
Helt rart å tenke på at det i dag er 6.oktober, den dagen vi har snakket om i så mange måneder. Og nå når den er her så er den som en helt vanlig dag og ingen tegn på fødsel :)

Samme her! Nå går vi bare og venter!! Telefonen har ringt i hele dag fra venninner og familie som lurer på
Om jeg "merker" noe ! Har lyst til og svare ,"MERKER vel at jeg blir irritert av maset!!:p"

Fraaa mobilen <3

Samme her! Nå går vi bare og venter!! Telefonen har ringt i hele dag fra venninner og familie som lurer på
Om jeg "merker" noe ! Har lyst til og svare ,"MERKER vel at jeg blir irritert av maset!!:p"

Fraaa mobilen <3
Hehe, sånn er det her også. De rundt oss venter og venter. Hva pokker tror de vi gjør, liksom xsmile5

Jeg har gått forbi termindagen med begge de andre, og husker godt følelsen.. Ganske rart, egentlig.. Men det er jo bare en dag, noen får før, noen etter :) Nå er det to dager igjen til vår store dag, virker ikke som han har tenkt seg ut før det.. Men kan jo fortsatt håpe... :)

Ja, jeg har også fått en del meldinger i dag. Da jeg la ut bilde på facebook på skogstur, fikk jeg spørsmål om "skal ikke du gjøre noe annet i dag" :D Men jeg er heldigvis ikke utålmodig, så det går greit. Jeg tror faktisk det er fordi jeg ikke skjønner helt at vi skal få en baby, og derfor ikke klarer å bli utålmodig :) Og så har JM sagt at 12 dager over er max, så da har jeg en deadline og det er godt. :)

Back
Topp