Beholder dere menstermin frem til oul siden det er det helsevesenet regner fra, eller bytter dere til termin beregnet ut i fra tidligere ultralyd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi det hørtes skummelt utBeholder menstermin og ser hva de sier på OTUL og OUL. Hadde en tidlig tul for en ukestid siden og da ble termin den samme som menstermin, så rekner med at den holder set stabil denne gangen også.
Termin på OUL med forrige barn var samme som menstermin også
Termin på første barn der i mot var ikke den samme. Menstermin va 16/03, legen sa 19/03 og OUL fikk jeg beskjed om 22/03. Når baby tilslutt kom 29/03 og var helt blågrå og uten det hvite laget med fett så vil jeg tro at det var mensterminen som stemte…
Baby var helt frisk og fin! Og fargen kom seg litt etter litt. Fikk ikke høyeste score på apgar første minuttet, men etter fem og ti så var det bra Men det var ett sjokk! Har alltid hørt at babyer var røde og fulle i hvitt kliss, så når det da kom en blågrå liten blubb så ble vi jo litt sjokkerteOi det hørtes skummelt ut
Ja det skjønner jeg godt. Godt at alt gikk braBaby var helt frisk og fin! Og fargen kom seg litt etter litt. Fikk ikke høyeste score på apgar første minuttet, men etter fem og ti så var det bra Men det var ett sjokk! Har alltid hørt at babyer var røde og fulle i hvitt kliss, så når det da kom en blågrå liten blubb så ble vi jo litt sjokkerte
Jeg bruker den som ble satt på ul, han tok nøye målinger av fosteret. Prøvde først innvendig ul, men han fikk best bilder av utvendig ulBeholder dere menstermin frem til oul siden det er det helsevesenet regner fra, eller bytter dere til termin beregnet ut i fra tidligere ultralyd?