Terminberegning!

Minefine

Elsker forumet
Marshmallows2021
Aprilspirene 2023
Hei,
da melder jeg meg forsiktig inn her med svak positiv test idag. Greia er bare at jeg hadde el 3-4 dager før forventet, så ifølge premom er jeg 9 dpo, men ifølge menstermin er jeg 6 dpo. Fikk såpass klar strek at jeg vet jeg ikke er 6 dpo. Går dere bare ut fra menstermin eller går dere ut fra når el var?
Alt man skal henge seg opp i:wtf:

Legger ved bilde av testen imorges 9 dpo:smiley-bounce01620200625_113752.jpg
 
Hei,
da melder jeg meg forsiktig inn her med svak positiv test idag. Greia er bare at jeg hadde el 3-4 dager før forventet, så ifølge premom er jeg 9 dpo, men ifølge menstermin er jeg 6 dpo. Fikk såpass klar strek at jeg vet jeg ikke er 6 dpo. Går dere bare ut fra menstermin eller går dere ut fra når el var?
Alt man skal henge seg opp i:wtf:

Legger ved bilde av testen imorges 9 dpo:smiley-bounce016Vis vedlegget 329779
Gratulerer :) her går jeg ut i fra menstermin:)
 
Gratulerer så mye:D !!
Jeg går ut i fra El - hadde syklus på ca 40 dager denne gangen og vet at El må ha vært enten 6-7 juni - som var suklusdag 25/26. Hadde jeg fulGT mens termin hadde jeg vært over 6 uker og det går ikke når jeg fikk svak strek og 1-2 uker på clearblue sist onsdag:)
 
Hos meg er der 1 dag forskjell mellom berrgning ut fra mens og el og bryr meg ikke men man burde stole mer på el hvis man vet det
 
Helsevesenet bruker menstermin frem til ULtermin ved OUL. Men skjønner det ikke er så lett når man har uregelmessig syklus :rolleyes:
 
Helsevesenet bruker menstermin frem til ULtermin ved OUL. Men skjønner det ikke er så lett når man har uregelmessig syklus :rolleyes:

Hver gang jeg har blitt gravid har jeg hatt tidlig el og blitt satt frem på ordinær ul. Rart! Pleier ha syklus på 28 dager veldig stabilt, men denne mnd 25. Men men 3 dager har ikke så mye og si, det letteste er vel å gå utifra menstermin. Det er den som står på helsekortet også.
Da er jeg 2+6 idag og har sikkert verdens tidligste positive test:smiley-bounce022
 
Hahah, den siste kommentaren.. :smiley-bounce022
Jeg rakk ikke å få mens etter jeg fjernet hormonspiralen, så jeg må nesten gå ut ifra dag 2 med positiv el test. Har kraftige el smerter, så føltes som det skjedde noe da.
 
Back
Topp