Terminberegning ved fryseforsøk

kaoskaj

Betatt av forumet
❤Januarlykke 2022❤
Noen med mer kunnskap enn meg som kan hjelpe meg å beregne termin? Hadde innsett av blasto i fryseforsøk forrige fredag 23 april. Styrt syklus med gonal-f injeksjoner frem til eggløsning 18 april. Eggløsning skjedde av seg selv, så ingen ovitrelle eller hcg-støtte. Positive tidligtester siden dag 5 etter innsett, og positiv digital i dag, som er 7 dager etter innsett. Hvor langt er jeg på vei? Og hva skal jeg plotte inn i gravid-appen? Setter veldig pris på om noen kan hjelpe meg:)

Noen med mer kunnskap enn meg som kan hjelpe meg å beregne termin? Hadde innsett av blasto i fryseforsøk forrige fredag 23 april. Styrt syklus med gonal-f injeksjoner frem til eggløsning 18 april. Eggløsning skjedde av seg selv, så ingen ovitrelle eller hcg-støtte. Positive tidligtester siden dag 5 etter innsett, og positiv digital i dag, som er 7 dager etter innsett. Hvor langt er jeg på vei? Og hva skal jeg plotte inn i gravid-appen? Setter veldig pris på om noen kan hjelpe meg:)
Termin 12. Januar

Hvis du tar en telefon/sender en mail til klinikken så får du termindato av dem:)

Gratulerer med graviditet!! Hurra!! :hello2

Min klinikk (UNN) trekker fra antall dager gammelt egg som blir satt inn fra innsattdato.
Jeg hadde innsett av tre-dagers egg 4/1 - og beregnet "unnfangelse" til 1/1 - og fikk termin 27/9. Dette stemte også med termin klinikken ga meg.

Så hvis du legger inn 18/4 som dato for unnfangelse her, vil du få opp termin din:

https://www.babyverden.no/terminkalkulator/

Jeg ble også tipset om denne kalkulatoren - men da må du legge til 3 dager (norsk svangerskap) på termindatoen.

https://flo.health/tools/ivf-due-date-calculator

På innsett, var du 2+5 på vei. Også ville jeg bare regnet meg frem/tilbake ut fra det, til hva du skal plotte inn i apper. :) Du er vel pr nå.. 12 "dpo", blir det vel, så.. 3+5..?

Back
Topp