Da jeg kom til legen første gang da jeg fant ut jeg var blitt gravid, sa legen til meg at jeg hadde termin 22juni, men jeg hadde mye merkelige blødninger i begynnelsen på mitt svangerskap, men så kom jeg til legen å vi tok en masse prøver av meg og sendte på sykeh, siden jeg hadde hatt mye blødninger.. å da kom det opp at noe i blodet hadde sønket eller steget mye mer eller mindre til å være normalt til jeg skulle være så så langt på vei, så de mente var at enten var jeg mye lengre på vei en hva de trodde, ellers så hadde jeg hadt en spontant-abort, eller så var det gjort en feil måling på laboratoriet på sykehuset, å jeg var jo kjemmpe redd for at jeg kansje hadde hadt en spontanabort sia jeg hadde blødd så mye, så vi ble sendt på sykehuset, å ble gjort en gynekologisk undersøkelse med ultralyd, fosteret hadde det bare bra [:)] men legen og jordmor mente jeg var 4uker lengre på vei. Så da fikk jeg en ny termin å forholde meg til 22mai, å det var den termin jeg mente var min mens-termin, men så kom jeg tilbake på sykehuset igjen når den egentlie termin skulle settes å da var jeg ikke så langt på vei likevell, da kom jeg kansje til å ha termin 31mai, men når uke gikk å jeg kom meg på sykehuset igjen, for og sette den endelige termin som skulle måles rundt uke 17, var jeg i uke rundt 19 tror jeg.. å da fikk jeg ny termin som var 7juni. Men jeg var hardt-bestemt i hele svangerskapet at jeg kom til å få barnet rundt 22mai, for jeg mener jeg har mens-termin da, men 22mai er gådt, å jeg er fortsatt like gravid, så reiste jeg til oslo på 3d-misjonal ultralyd i uke 28 tror jeg jeg va, å legen der mente jeg kom til å få barnet 31mai.. Så jeg har vært ganske irritert å forbanna over at legene og jordmødrene har tullet en hel måned i mellom terminene mine.. Å i dag er vi jo på dato: 29mai.. Så det er jo bare ei uke til termin 7juni nesten.. Å du aner ikke hvor lei jeg er av å vente.. trur seriøst e ha prøvd alt av kjerring råd.. Men det skjer vel noe nå, like rundt om hjørne på meg da.. [:)] så har jeg vært deg, så er det bestevfor din egen del er å gå etter ul-termin den som de skriver på et ark du får på sykehuset, å på det arket krysses det ut om barnet er friskt, for det er så grusomt å det tar så lang tid å vente å vente hvis du går over den dagen du mener er mens-termin din.. du ser bare på meg, jeg var råå sikker på at jeg skulle få på mens-termin 22mai, å jeg er råå lei no.. [:D] lykketil [:)][;)] klem fra meg.. [:D]