termin

Marianne1

Glad i forumet
Fra hvilken dag regner man befruktning ved prøverør???

ORIGINAL: Apple

Eggene blir befruktet på uttaksdagen. [:)]

Nå blir det morsomt her, jeg skriver under på denne og er enig med Apple, he he he

ORIGINAL: twinanne

Nå blir det morsomt her, jeg skriver under på denne og er enig med Apple, he he he
Hva? Er dere enige???[;)]

(eg og forresten...)

ORIGINAL: ElinR

Hehe, dette har vi diskutert før. [:D]

Men legg merke til formuleringen på spørsmålet: "Fra hvilken dag regner man befruktning ved prøverør???" Ikke "Hvordan renger man termin ved prøverør?". Jada, jeg kverulerer litt nå. Men godt du er enig med meg, Twinanne! [:D]

PS. Ikke meningen å tulle bort tråden din, Marianne1. [:)]

den ønskebarnsiden for å regne ut termin funker ikke her på pc`n nå...kan dere regne ut for meg dersom uttak er 16 april ?[:D]

Hvis du setter inn 18 april da, så blir terminen din 11.01.2009[:)]

Elin Jeg går for 9. januar[8D]

Og dersom du går etter det amerikanske systemet så er det 40 uker det vil si 7 januar, he he....

ORIGINAL: Hope

Hehe, dette har vi diskutert før. [:D]

Men legg merke til formuleringen på spørsmålet: "Fra hvilken dag regner man befruktning ved prøverør???" Ikke "Hvordan renger man termin ved prøverør?". Jada, jeg kverulerer litt nå. Men godt du er enig med meg, Twinanne! [:D]

PS. Ikke meningen å tulle bort tråden din, Marianne1. [:)]

den ønskebarnsiden for å regne ut termin funker ikke her på pc`n nå...kan dere regne ut for meg dersom uttak er 16 april ?[:D]

Hvis du setter inn 18 april da, så blir terminen din 11.01.2009[:)]

men hvis termin regnes fra uttak da?? hehe 9 januar?

jepp[:D]

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp