Termin?

Baby_om_bord

Flørter med forumet
Sommerfuglene 2017
Lurer litt på kordan eg regner ut når eg har termin.
Første dag i siste mens var 1 september, og testa svakt i går. Veit ikkje kor lang syklus eg har. Slutta på ppiller 1september, så har ikkje hatt mens sida vi begynte å prøve.
Trodde eg skulle få mensen forrige helg, men ingenting og negativ test. Vart svakt positiv test først i går :D
 
Jeg personlig hoppet rett inn i vanlig syklus. Så jeg ville regnet med din valige sykluslengde, f.eks. 28, og siste mens 1. September. Da får jeg opp 11. Juni som din termin :) Du får uansett ny termin på ordinær ultralyd.
 
Hehe, jeg så ikke på nicket ditt :p
 
Men svak positiv i går?
Jeg har termin 12 juni(regnet fra befruktning) og er 5 uker i morgen, så det kan ikke stemme det da?
 
Men svak positiv i går?
Jeg har termin 12 juni(regnet fra befruktning) og er 5 uker i morgen, så det kan ikke stemme det da?

Ja, svak test i går, og første dag i siste mens var 1 september ;)
 

Vedlegg

  • 1475777656991.jpg
    1475777656991.jpg
    72,5 KB · Visninger: 18
Hm, vanskelig å regne ut synes jeg. Tok utgangspunkt i den dagen jeg hadde sex når jeg hadde eggløsning (tok en test).
Hvis jeg regner ut fra mensen, så får jeg et annet svar. Men vet ikke nøyaktig antall dager i syklusen, det svinger litt.
 
Hvis du ikke vet når du hadde EL så tror jeg det bare blir gjette-lek :p Hehe.
Men, gratulerer forresten :D
 
Lurer litt på kordan eg regner ut når eg har termin.
Første dag i siste mens var 1 september, og testa svakt i går. Veit ikkje kor lang syklus eg har. Slutta på ppiller 1september, så har ikkje hatt mens sida vi begynte å prøve.
Trodde eg skulle få mensen forrige helg, men ingenting og negativ test. Vart svakt positiv test først i går :D

Forrige gang jeg var gravid så ble jeg gravid før jeg fikk tilbake mensen etter ppilleslutt. Tok utgangspunkt i termin sånn som de over her sier og ble flyttet noen dager tilbake på OUL (som jeg tipper var riktig) :)
 
Back
Topp