Termin

Aprilsnar2014

Glad i forumet
*MIA*
Hvilke termin forholder du deg til? Ul termin, menstermin eller eggløsning??

Jeg har ul termin på lørdag 5/4, men med el-termin 1/4 og eneste mulighet for at det da kunne bli barn, så er det liksom den terminen som sitter i hodet mitt..

Sent from my iPhone using BV Forum

Forholder meg til ul-termin, har liksom valgt det da det er det resten av helsevesenet gjør :-)
Har ul-termin 26april, menstermin 23april og el-termin 24april

ul.. den 10 :) og den forholder jeg meg til siden jeg fikke rier på ul-termin med nr.1 og fikk han på natten da..
menstermin er vel den 12. så var ikke store forskjellen..

Forholder meg til ultralydtermin, og den stemmer nogenlunde overens
med menstermin (5 dager senere), så jeg er godt fornøyd med 19. som er fra UL :)

Jeg forholder meg til UL termin.

Her er menstermin, termin regnet ut fra eggløsning og UL termin på samme dag, så forholder meg til den :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Forholder meg til ul termin som er 10 når jeg regner hvor langt jeg er på vei, men siden mensterminen er noen dager senere, og jeg vet når han ble unnfanget, så tror jeg han kommer litt senere enn ul terminen.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Hos meg er det ett stort sprik, føler jeg hvertfall, så blir morsomt å se hva som stemmer best.
Menstermin 11.04 og UL 20.04.
Håper det blir før påske, men forberedt på å vente lengre.

Skal til jordmor i morgen og tenkte be henne sjekke om jeg er moden og evt strekke litt så jeg kanskje kan få litt fortgang

Forholder meg til ul-termin, er uansett bare et par dager forskjell, å jeg er littegrann usikker på når el var denne gangen :p..

Forrige svangerskap forholdt jeg meg mest til menstermin, da jeg visste at jeg ikke kunne blitt gravid på senere tidspunkt, men hjalp ikke det, når helsevesnet ikke bryr seg en dritt om det :p.. Men såå frustrerende når man er langt på overtid av ul-termin, å vet at man egentlig er enda flere dager på vei ;).. (Alle ultralyder, untatt den ordinære de satte endelig termin, viste til samme dato som min mens termin da :p)

Jente født juli 2011 ~ termin med lillebror, i april 2014 :)

Jeg forholder meg til UL termin som er den 14. Velger å stole på det. Men samtidig syns jeg det var så rart, jeg var liksom heelt sikker på når jeg ble gravid og mensterminen er da den 25. Isåfall må jeg ha hatt en merkelig syklus den mnd jeg ble gravid :p men håper UL terminen er den rette, den er nærmest :D

Her er både ul og mens termin på samme dato, altså den 12.
Med jenta var den også på samme dag, men hun kom 6 dager før, så forholder meg ikke helt til termindatoen..

Vet faktisk ikke helt hva jeg forholder meg til.
Men sier til alle som spør at det er 22. april (som er UL-termin) Men i hodet mitt så har jeg nok min menstermin som er 16. april..

Vet faktisk ikke helt hva jeg forholder meg til.
Men sier til alle som spør at det er 22. april (som er UL-termin) Men i hodet mitt så har jeg nok min menstermin som er 16. april..

Haha, akkurat samme her. Men har også datoene 4 og 10 i hodet, så får se hva som skjer da.

Jeg har sagt 5.april hele tiden, er jo ul terminen. Men el og befruktningsterminen er i dag.. Kjenner veldig på den, klar som bare rakkern hvertfall :P

Back
Topp