Termin!

Men hvor er lillemann?Jeg trodde jeg hadde forberedt meg på at jeg skulle gå over tia. Og at termindatoen ikke var dagen det kom til å skje! At det kunne skje når som helst etter termin. Etter kl ble 12 i natt underbevisstheten tok over helt! Nå går timene helt sykt treigt! Fy hvor jeg gleder meg nå! Haha:)

Sånn er det her også :p Hadde termin i går, men ingen baby og heller ikke noen spesielle tegn på at ting skal skje i nærmeste framtid! Jeg er VELDIG klar for å møte lille nå!:)

Det virker som det er noe magisk med svangerskap. De første 8mnd suser forbi, og du tror du har vært flink å forberede deg. Så kommer de siste 40 dagene og de går såååå sakte! Og ingenting er på plass, og du får ikke gjort noe. Så er det dere som er kommet over termin - tiden begynner å gå baklengs, og dere blir nesten yngere?

Jeg er 40+6 i dag og her skjer det absolutt ingenting... Håpløst!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Det virker som det er noe magisk med svangerskap. De første 8mnd suser forbi, og du tror du har vært flink å forberede deg. Så kommer de siste 40 dagene og de går såååå sakte! Og ingenting er på plass, og du får ikke gjort noe. Så er det dere som er kommet over termin - tiden begynner å gå baklengs, og dere blir nesten yngere?
Ja det virker som tiden går baklengs! Haha

Off, pyton å gå over tiden. Hpper virkelig jeg slipper det denne gangen. Opptimistisk men realistisk. Hehe lykke til;-)

Prøver å overbevise meg selv at jeg skal gå over tiden jeg også for å slippe å bli skuffet om han ikke er her før termin:p har igjen 8 dager, men i dag sliter jeg med tålmodigheten! Gubben jobber i hele kveld og i hele morgen, så da sitter jeg i sofaen og venter... Tiden går SAKTE i dag.
Men de er vel her om ikke så alt for lenge, bare drit å gå å vente på tegn hele tiden:P

Skal ut å spise sammen med ei gruppe fra facebook som heter "barn i magen, Narvik" Det gleder jeg meg til. Får litt andre ting å tenke på enn at babyen ikke ser ut til å ha interesse for å komme ut med det første. Håper hun snart finner utgangen. Håper dere får en koselig kveld alle sammen.

Back
Topp