Termin

High_Voltage

Betatt av forumet
Tenker å bestille meg ny time hos legen for å kunne fastslå termin. Blir sprø av å ikke ha oversikt :p etter siste mens/eggløsning skal terminen være 30 januar, men da jeg var på ul mente legen at jeg ikke kunne være mer enn fire uker, altså to uker kortere enn jeg hadde regnet. Så har kjæresten bursdag i midten av februar, så jeg er så spent på om det faller sammen med termin :p

Xander 2760 g, 47 cm, 15.08.09
Termin februar, usikkert når :p

Spennende det her med teminberegning.
Jeg mener selv jeg er 6 uker i dag, mens legen mente jeg var rundt 10 i går, så vi får se om to uker når jeg er hos neste lege :P
Dog, jeg er ganske sikker på at jeg har rett, har en mann som frem til nå har vært på reisejobbing i 2-3 uker i slengen og jeg veit når han har vært hjemme liksom.... :p

Greit å vite sånn ca ja, men endelig termin får man jo ikke før ordinær ul.
Tenkt på det samme selv, har så uregelmessig syklus. Men vet jo sånn ca:)

Store gull født 13.10.2011
Lille gull ventes 19.02.2014

Det er ikke stort de kan gjøre før det er ordinære UL uansett. Jeg ville gått ut ifra mens termin frem til oul.. forrige gang hadde jeg ment termin 2 april 40+3 fikk 31 mars på tidlig UL. Og 10april på oul. jeg fødte på termin. jeg ble drit stressa for at de flyttet den siden det kun var en mulighet for når hun ble laget. denne gangen tar jeg det helt med ro.

03.02.14

Back
Topp