Termin

Mammalis

Betatt av forumet
Da var dagen kommet. No skal jeg innstille hodet mitt på fødsel om 12 dager, og skjer det før er det et bonus:) Har nå ihvertfall overtidskontrollen om 7 dager og se frem til.

Sent from my GT-N8010 using BV Forum mobile app

Smart tankegang ja:) da jeg rundet uke 38 på tirsdag så leste jeg på babyverden appen at babyen kan komme nå eller om en mnd. EN MND??? Er jo sant men da ble jeg skuffa haha

Jm sjekka ikke modning heller, men har ingen tegn, så lettere å tenke at det ikke skjer....Hvis jeg tenker igangsetting, så blir jeg superglad for naturlig

Slil tenkte jeg og. Men allikevel så merker jeg at jeg rett og slett er drit lei. Uansett hvor mye jeg tenker på at det ikke er lenge igjen. Og er innstilt på å bli satt i gang

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja, men verdt et forsøk;) Det verste er folk som maser hele tiden. Tom jm sier at nå må ankomme.kommer sikkert i dag... men er relativt god form nå..ingen fysiske plager..er heldig... vendt meg til lite søvn og magmål under gjør.snittet.. :)

Jeg begynte å vente for tidlig og bestemte meg i går for å la henne komme når hun var klar, da kom hun! Like greit å innstille seg på litt venting, ellers blir det lange dager!;)

Back
Topp