Termin...?

Grynet2

Glad i forumet
VIP
Lurer på om noen her har en tanke rundt mitt spørsmål :)

Jeg hadde en SA 7 august. Har ikke hatt TR siden, og nå er jeg gravid. Aaaaaaner ikke når jeg skal regne fra :p En ide? Legen vil jo regne fra første dag i siste TR, men den har jo på en måte ikke foregått. Det blir garantert feil å regne helt fra 7.aug :-)

Gratulerer alle sammen ;)

Har desverre ikke noe godt svar på det, om du får en time til tidlig ul er det lettere å sette ca riktig termin:) 

aner ikke ha som er prosedyre her. hva med en digital med uke indikator? til du får lege time eller ul.

Gizom skrev:
aner ikke ha som er prosedyre her. hva med en digital med uke indikator? til du får lege time eller ul.

Dette hørtes ut som en god i de !!! :D

Du må regne utifra siste blødningsdag ved SA.... Etter en Sa som har skjedd før uke 8 så får du mest sannsynlig eggløsning som normalt... Altså at SA regnes som mens.

Takk for svar :) Nå har jeg tatt en test med ukesindikator på. Den viser 2-3, så da antar jeg at jeg er snart 5 uker.

Jeg tror ikke jeg er 7,5 uke på vei, så i dette tilfelle blir nok det å regne ut fra SA feil. 

Men håper spiren holder ut så lenge at jeg får meg en tidlig UL :)

Jeg ble gravid med andremann uten å få igjen mens, så legen min tok meg inn til kontroll med jevne mellomrom og kjente etter når livmoren var over skambeinet. Ikke snakk om tidlig ul nei. Bruker ikke den legen Idag nei:P (jeg er ikke gravid nå altså). Gratulerer så masse med spiren:)

Back
Topp