termin

dina1988

Blir kjent med forumet
går dere utifra tidlig ul termin eller mens. termin nå?
er det med ordinær ul at terminen evt. forandres?? 
Noen som vet hva legen går utifra ved første kontroll når en har hatt tidlig ul?? :)

Jeg går utifra menstermin men har ikke hatt ul da. Tror uansett at termin fastsettes ved ordinær ul men skal ikke påstå det 100%.

Går ut fra menstermin frem til ordinær ul :)

Min menstermin er 22. februar, mens legens termin er 26. Dette sjedde sist også... Jeg har nå flyttet "min" temin til 26. jeg også. Men etter ordinær UL i september, blir det den datoen jeg forholder meg til.

Min menstermin var 22 juli, men når jeg hadde en tidlig ul i uke 11 ble den flyttet til 11 august, men på ordinærul ble den endelige terminen 16 august. De på fødeavdelingen går etter terminen som blir fastsatt på ordinærul :) 

Legen går ut i fra menstermin frem til ordinær ul har vært. Ordinær ul er der de kan si mest sikker termin. På tidlig ul for meg så var det snakk om at jeg var 2dager forskjell. Enn så lenge går jeg ut i fra mens termin, frem til evt ordinær ul endrer på det :-)

Jeg gikk utifra menstermin,jordmor også..men etter ultralyd var på privat ble jeg flyttet litt tilbake..så da går jeg utifra det hun sa på den..inntil den ordinære ultralyden :)

Går ut fra tidlig ul siden jeg ikke har peiling på menstermin ;) husker ikke... Hehe...

Sikris skrev:
Går ut fra tidlig ul siden jeg ikke har peiling på menstermin ;) husker ikke... Hehe...

Samme her! :)

Foreløbig er terminene de samme omtrent :) ble flytta 2 dager frem på UL i uke 11+3 (11+5), men jeg var enten 11+3 eller 11+5, hun var ikke helt sikker.
Når ordinær UL har vært går jeg utifra den datoen.

Venter på ordinær ultralyd og går inntil den tid etter mens termin :)

Back
Topp