Termin!

MittAndre <3

Elsker forumet
Ja, idag er jeg 40+3 og den "berømte" termindatoen er snart over. Jeg har hatt mer tegn til fødsel tidligere enn jeg har idag, så nå har jeg litt følelsen av at det kommer til å gå noen dager før det blir fødsel. Jeg håper bare at det starter av seg selv, jeg håper og slippe overtidskontroll og igangsetting....
Så, nå har jeg ingenting å telle ned til lenger og igår fikk jeg den flotte meldingen av bv på Min Side om :"Gratulerer! Fødselen er vel overstått....blablabla" og idag er tydeligvis babyen min 1 dag gammel...Hurra for BV
Jaja, sånn er det! Uansett ikke lenge til jeg får se skatten min nå og jeg gleder meg!!!

håååper noe snart skjer hos deg        er jo rett rundt hjørnet! 

Takk, det samme til deg!!! Kanskje vi føder samme dag? Det er ihvertfall veldig spennende dager nå!!!

Ja, da er det i hvertfall garantert ikke lenge igjen!
Håper også at ting starter av seg selv, det er mye bedre enn å bli igangsatt, sender over masse fødestøv -> ********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Håpe det skjer noe i natt:) uansett, ikke lenge før nå! Spennende:)

Krysser fingrene for at det skjer noe veldig snart! Lykke til :)

håper det skjer noe snart!

Lykke til når det skulle skje noe da! Er nok ikke lenge om å gjøre :)

Lykke til! Får håpe det skjer noe veldig snart!

Tuuuusen takk, jenter!!!!!! Så hyggelig!!!!!!!!!
Fortsatt ingen tegn her, men sola skinner over Trondheim idag så late permisjonsdager er supert!

vi er vel i samme båt du og jeg.. nå begynner jammen første overtidsdagen å ebbe mot slutten også her.. 

jeg ble igangsatt med førstemann, og han kom på 40+3, så akkurat nå føler jeg meg virkelig som "ferdig" selvom det ikke er de største tegnene til fødsel på gang.. murrer noe i ryggen da, så jeg krysser fingrene og håper at det er noe som tar seg opp og gjør at fødselen snart kan komme i gang av seg selv her..

Back
Topp