Termin

Muffin

Forelsket i forumet
Ja, da har jeg kommet til terminen min 2 mai, men her skjer det ikke mye gitt, blir nok overtid her. Helt greit det, , for det skjer andre ting i familien akkurat nå som ikke er så bra :(

Jeg er iallefall glad for at vi er kommet til mai, at alt har gått bra så langt og at snaaart så har jeg henne i armene mine. Nydelig vær er det også, men strålende sol og blå himmel :) Svigermor/far kommer til Norge 15 mai for å besøke oss og den lille, litt tidlig , men det er bare 5 dager så det får vi takle ^^  De får iallefall med seg 17 mai feiringen her og det er jo spesielt :D

Har avtale med mine foreldre at de skal overnatte der, vi har bare en liten leilighet med 1 soverom. Kan ligge på sovesofa i stua men så tett etter fødsel er det nok best de sover et annet sted så vi får litt pusterom. Skal tross alt bli kjent med babyen min og ikke minst få igang amminga.

Ha en flott Mai dag jenter :)

håper det ordner seg med det som ikke er så bra da.

og at den lille ikke lar vente på seg altfor mye, i mellomtiden får vi kose oss med det fine været!

Har også termin i dag. Får bare smøre oss med tålmodighet. Blir spennende å se hva som skjer gruer meg litt til fødsel, men greit å bli ferdig med det. Lykke til!

preggysue skrev:
Har også termin i dag. Får bare smøre oss med tålmodighet. Blir spennende å se hva som skjer gruer meg litt til fødsel, men greit å bli ferdig med det. Lykke til!

Jeg også gruer meg til fødsel, men akkurat nå er spenningen over å snart få hene i armene mine litt sterkere enn frykten for fødselen. Vi kikker bort på vugga som står klar i stua her og forestiller oss en liten bylt oppi der <3

har også termin i dag og her med ser det ut til å drøye. heldigvis er det mai og VÅR i lufta:-)

Håper det ordner seg m familien
Masse lykke til:) Kanskje du sitter med en baby i armene om noen dager :):)

uff, masse klemmer til deg for det som ikke var så bra :( 

grattis med termin i dag, da blir det vel baby på deg i løpet av uken vil jeg tro 

Kjempe masse lykke til, det er jo spennende å "vente" litt :) Håper at det andre ordner seg/går bra, dere skal jo kose dere med den lille, og nyte hvert minutt :)) Gjerne oppdater!

Takk jenter  :)

Har snakket masse med mannen min i dag om dette familiegreiene som pågår og vi er kommet frem til at vi er nødt å ta litt avstand fra det og glede oss over babyen vår som kommer snart. Livet må gå fremmover, og helt ærlig så fortjener vi at ting går vår vei nå, vi fortjener å være lykkelige. 

Lurer på om vesla i magen kan føle humøret mitt, for hun har vært rolig i hele dag, frem til jeg og mannen snakket sammen og jeg følte meg lettet og glad igjen, for nå er vesla helt turbo inni der, og det er en deilig følelse!

Mange klemmer til deg for det som ikke er så bra, og jeg håper det ordner seg raskt så du kan fokusere på å glede deg over den lille.

Jeg skjønner godt at du ikke vil ha svigers på sovesofaen rett etter fødsel...det er litt greit å ha litt alenetid da. Vi får også besøk av svigermor ei langhelg rundt 17. mai, hun er jo så spent på babyen :)

Gratulerer med ankommet termin!!! Nå har du snart lille prinsessa di i armene!!! Ønsker deg en fantastisk opplevelse!!

Så spennende å ha kommet til termin :) Det betyr at ting kan skje når som helst.. håper du slipper å gå så lenge på overtid nå da :) 

Sender deg en stor klem og håper at dette vonde som skjer rundt dere ordner seg. Jeg vet alt om å gå med delt glede.. hadde selv mye dramatikk med sykt familiemedlem da vi ventet førstemann.. ikke noe kjekt, men man må alikevel prøve å fokusere mest mulig på sitt eget og glede seg over den lille som kommer <3 

Skjønner godt at du har plassert svigerforeldre en annen plass enn på sofaen i en liten leilighet så tett etter fødsel.. bra at foreldrene dine stiller opp med husrom for dem når de kommer langveis fra :) 

så bra at dere kan snakke så fint sammen og prøve å få det litt på avstand! ønsker dere en flott fødsel og barsel tid når den tid kommer (snaaart!!) så ordner sikkert det andre seg også :) 

Gratulerer med termin, da får vi bare håper du ikke trenger å gå så lenge over.

Håper problemene i familien løser seg snart, ellers er jeg enig i at dere bør prøve å distansere dere litt fra dette og nyte det å få barn, det blir nok enda lettere når hun kommer.

Flott at foreldrene dine stiller huset til disposisjon, tror jeg hadde "daua" om jeg måtte hatt masse folk "opppå" meg sånn i starten, når man har mer enn nok med seg selv og den lille og i hele tatt det å venne seg til den nye tilværelsen.

Masse lykke til. :-)

Tusen takk jenter <3

Ha en strålende dag ! Fortsatt sol her utenfor Bergen :D

Back
Topp