Termin?!

tabXtra

Glad i forumet
Jeg A N E R ikke når jeg har termin.....!!!!! Hadde en SA i oktober og kjenner ikke syklussen min i det hele tatt! Jeg husker heller ikke dato for mens... :p

Hadde ikke tenkt å gå til legen enda pga forhåpningene........

Husker du ikke sånn ca hvor lenge etter sa mensen kom??

Da må du jo vente til ul da, he he..spennende emoticon

Jeg tenker å gå til neste år før jeg kontakter lege... :) Orker ikke gå der for å bli veldig engasjert åsså mister jeg kanskje igjen.... :(

Men tror jeg er rundt 5 uker ca 

fikk du mensen igjen etter sa'en? I tilfelle når? Og hvor lang syklus hadde du før sa'en?

Er jo ikke lenge igjen til neste år emoticon

Men legen din burde sende deg på ul, iom at du ikke aner hvor langt du er på vei. Så det burde du få til på nyåret. Så krysser vi fingrene for at alt går bra så lenge emoticon

syklussen min var på 30 dager før.. jeg fikk mensen ca 2,5 - 3 uker etter at jeg tok abortpillen 21. oktober.... Blødde ca 1 uke etter SA en... 

tabXtra skrev:
syklussen min var på 30 dager før.. jeg fikk mensen ca 2,5 - 3 uker etter at jeg tok abortpillen 21. oktober.... Blødde ca 1 uke etter SA en... 

da antar jeg at du fikk mensen 7 november da.. og at syklusen din har samme lengde som tidligere.. da er terminen din 17 august, du er 5 uker og 6 dager på vei, og antatt befruktning var i dagene rundt 23 november.. så om du hadde deg da, så er vel det sånn omtrentlig

Back
Topp