termin??

*Knøttet*

Glad i forumet
Var på min første legetime i dag.. I følge babyverden, så har jeg termin 21 januar.. I følge legen min, så er termin 20 januar. Og sist men ikke minst, i følge svangerskapsboken er terminen 19 januar.. Fatter 0 her.. Min første dag i siste mens, er 14 april.. Noen andre med samme dag?

Legen min er foresten helt forferdelig.. Mannen min var med, og han måtte nesten "ta han litt". Sa jeg hadde masse smerter på den høyre siden, og at jeg var litt bekymret for det.. Legen min svarer da " men, du er jo i uke 8, og du har to barn fra før + du ikke har mistet tidligere.. En kvinne mister nesten iallefall en gang i løpet av livet sitt, så det kan jo være at du holder på å miste".. HERREGUD for en idiot! Trodde leger skulle berolige en når man kom.. Mannen klikket, og sa at neste gang en gravid kom med slike bekymringer burde han berolige istedenfor å skremme..
Nå skal jeg rett inn å bytte lege!!

Herregud er det mulig, for en lege![8|] Godt du hadde med mannen din..

Ang. termin så aner jeg ikke [&:]

O.o
Helt forskrekket jeg! At det går ann å oppføre seg sånn! Bra du skal bytte lege, ellers hadde jeg gjort det for deg. Det skal ikke gå ann å si sånt!!!!

Håper alt er bra med deg og at spiren der inne holder seg fast! Kan hende det er mensmurringer eller strekkinger du kjenner=).

Det med termin kan desverre ikke jeg svare på=)

Jeg hadde klappet til den legen altså. Å byttet med en gang. Det er ikke en seriøs lege som sier sånt vettu. For en tulling. Beklager men jeg kjente jeg ble rimelig forbannet nå.

Ang termin, så aner jeg ikke.

1. Godt å høre at du bytter lege! Makan for en SOPP!!!

2. I følge BV har jeg termin 20, men legen satt den til 21...  så jeg aner ikke, får heller korrigere det etter hvert med ul! Jeg har nok hatt litt kortere sykluser enn vanlig også, men aner jo ikke om jeg hadde det akkurat DEN måneden jeg ble gravid...

Lykke til, spira har det nok helt godt!!! Søple-lege!!!

ORIGINAL: neselo

Herregud er det mulig, for en lege![8|] Godt du hadde med mannen din..

Ang. termin så aner jeg ikke [&:]

Signerer denne, er det mulig? Hvis du har mulighet ville jeg byttet! Jeg googla til slutt lege før jeg valgte en kvinnelig i midten av 30 årene. Super dame!

For en idiot av en lege[:o][:@]

Glad du skal bytte, jeg[:)]

Herregud for en lege... Noen skulle absolutt ikke jobbet med andre mennesker, blir så forbanna..... [:@]
Håper vertfall alt står bra til med deg og spiren[:)]

I følge babyverden har jeg temin 21 januar, og i følge legen har jeg 20 januar[:D] Siste mensen 14 april[;)] Blir spennende å se om vi får samtidig da[:D]

ORIGINAL: SkattIMagenMin

For en idiot av en lege[:o][:@]

Glad du skal bytte, jeg[:)]

Sign

Takk for støttende ord! Dere er supre!!!!!!!!![:)][:)][:)] Veldi glad for å være ger med dere og krysser fingrene for at alle sammen blir her til januar!

Mannen er enda fly forbanna. Har byttet lege til ei dame nå! Håper hun er god. Men ingen kan uansett bli så elendig som han jeg har nå.. Ville foresten at vi skulle betale 350 kr. Han sa at dette var kun en engangsum som skulle dekke for hele graviditeten. Her satte heldigvis også mannen min foten ner.. Hehe.. veldig takknemmelig for at han var med i dag.. Ganske rart.. Dette er mitt tredje svangerskap, men føler meg like usikker som med nr 1..

Og igjen: takk for supre ord!! Smask!!!![:)]

For en dust av en lege!! [&:] Håper du får en flink og grei en nå! [:)]
Angående termin, er det nok ulik dato etter som man kan regne ut i fra ulik sykluslengde..
Trodde selv jeg hadde syklus på 29 dager, legen regnet ut etter 28 dager, men UL sier 26 dager [:)]

Back
Topp