Termin tidlig i januar

RoXXy

Betatt av forumet
Dere med termin tidlig i januar, hvordan står det til?
Begynner dere å bli utålmodige?

Jeg er 37+0 og går hele tiden og lurer på om jeg egentlig håper å føde i 2016 eller 2017:happy: Termin 2.januar.
Kjenner at jeg fint holder ut i noen uker til, men nå har jeg kynnere i ett sett, og det er nytt for meg:wideyed:

Noen her som har tanker om de håper på en 2016-baby eller en 2017-baby?
Kan vel kanskje ha noe å si for skolestart senere, mener jeg:)

Har termin 9. Januar og ønsker egentlig at hun skal komme i 2017. Men for hver dag så går så hadde det ikke gjort meg nooooen ting at hun kom snart. Lei av vondt bekken og dårlog søvn (selvom jeg vet at det å få en mini ikke vil hjelpe på sistnevnte :p)

Er 37 uker på lørdag. Kjenner meg langt mer tålmodig nå enn sist, da var jeg klar til å føde fra uke 35 omtrent. Nå er jeg mer avslappet, føler jeg klarer meg greit. Er mest spent. Håper bare jeg ikke må tilbringe julaften på sykehuset, og ellers ser jeg det som en bonus om det blir 2017 :)

Jeg har også termin 2. januar, så er 37+3 i dag og akkurat tre uker til termin! :) Har i utgangspunktet tenkt at det hadde vært best å gå over til 2017, men hadde heller ikke gjort noe om h*n kom nå :) Men går jeg til 22. desember skal jeg legge meg ned og ligge resten av året, da vil jeg ikke føde! :p

Jeg har også termin 2. januar, så er 37+3 i dag og akkurat tre uker til termin! :) Har i utgangspunktet tenkt at det hadde vært best å gå over til 2017, men hadde heller ikke gjort noe om h*n kom nå :) Men går jeg til 22. desember skal jeg legge meg ned og ligge resten av året, da vil jeg ikke føde! :p

Haha! Jeg håper også å unngå julaften og nyttårsaften i alle fall.

6.januar er heller ingen hit er i Spania hvor jeg bor. Da feirer vi Hellig Tre Kongers dag, som for mange er viktigere enn julaften, med gaver og det hele:D
Stakkars unge som har både julaften, Hellig Tre Konger og bursdag i løpet av 2 uker av året:hilarious:

Haha! Jeg håper også å unngå julaften og nyttårsaften i alle fall.

6.januar er heller ingen hit er i Spania hvor jeg bor. Da feirer vi Hellig Tre Kongers dag, som for mange er viktigere enn julaften, med gaver og det hele:D
Stakkars unge som har både julaften, Hellig Tre Konger og bursdag i løpet av 2 uker av året:hilarious:
Haha, de kommer når de er klar :D Og man gjør jo bare det beste ut av det uansett :) Men det er helt klart å foretrekke å unngå disse største høytidsdagene :)

Blir igangsatt på torsdag, har egentlig termin 1 januar.

Er veldig klar og veldig ikke klar!

har termin 26 desember, og håper for ungen sin del at det ikke blir før over nyttår, men for min egen del håper jeg å komme hjem fra sykehuset før julaften :) har hele tiden tenkt at jeg kommer til å få før termin, så nå prøver jeg å instille meg på at jeg kanskje må vente lengre....

Termin 5. Januar og håper virkelig han holder seg inne til 2017! Er ikke lei egentlig til tross for plager og gleder meg til perm på torsdag :) Det går jo raskt nå frem til jul og i romjulen har mannen fri. Tar det hele ganske med ro egentlig hehe...

Jeg har termin på nyttårsaften, er ekstremt usikker på hva jeg vil.

Ønsker i utgangspunktet at guten skal komme 1 januar, men så kjenner jeg nå at han godt kan komme nå om noen timer, jeg er rett å slett drittlei av å vente.

Men om han ikke kommer før helga her, da kan han vente til etter nyttår. Om det går an å si det slik?

Er 37+3 og har termin 2. januar. Ser helst at han holder seg inne til termin (eller etter termin). Hvis han skulle komme før, så må han gjerne komme rundt nå, for ønsker ikke fødsel rundt julaften eller i romjula..
Er i grunn drittlei av å gå gravid, men nå som permisjonen har startet så er det ikke like slitsomt. Blir også bare 2 av 3 uker "alene hjemme" med kjedsomhet - siste uka er jo romjul og da er mannen hjemme :)
Bekkenet har stabilisert seg heldigvis, og jeg har begynt å sove bedre nå. Eneste som "plager" meg er litt kvalme, noen kynnere her og der, og litt mild halsbrann - det skal jeg klare å holde ut tre uker til ;)

Jeg har termin 3. Januar, og har hele tiden ønsket å gå til 2017.. men nå sliter jeg sånn med søvn, halsbrann, kvalme, bekken og verkende, hovne hender og føtter at jeg synes hun bare kan komme nå :)

Jeg er kjempeutålmodig! Har så lyst å møte jenta vår <3 jeg har på følelsen at hun kommer før julaften da :)

Har termin 3.januar. ønsket heile veien å gå til 2017. Nå er eg lei og syns han kan komme no. Såver dårlig, tungt å ta seg av ungene, halsbrann, trøtt. Ikkje minst!!: ufattelig vondt å gå. Har så vondt i skambeinet, ein brennende følelse når eg løfter beina. Veldig lei! 37+2, håper eg slepper julafta. Men kan komme kortid han vil bortsett fra den dagen.

Har fått igangsettingsdato 29. des. så her blir det 2016. eldst eller yngst i klassen senere, det tenker eg vil jevne seg ut med tiden.
Eg håper bare nå at vi slipper julaften eller nyttårsaften. men ting går som det går :)

Har fått igangsettingsdato 29. des. så her blir det 2016. eldst eller yngst i klassen senere, det tenker eg vil jevne seg ut med tiden.
Eg håper bare nå at vi slipper julaften eller nyttårsaften. men ting går som det går :)

Nyttårsaften er jo ikke helt usannsynlig i deres tilfelle, men krysser fingrene for at ting går litt kjappere enn som så. :)
Lillebroren min er født på nyttårsaften, og jeg tror det har vært helt greit for ham å vokse opp med. Stas å få raketter på bursdagen sin. :)

Nyttårsaften er jo ikke helt usannsynlig i deres tilfelle, men krysser fingrene for at ting går litt kjappere enn som så. :)
Lillebroren min er født på nyttårsaften, og jeg tror det har vært helt greit for ham å vokse opp med. Stas å få raketter på bursdagen sin. :)

Nei, eg vet. med storebror gikk det halvannet døgn, noe som vil tilsi morgenen nyttårsaften. isåfall er håpet at vi kan reise hjem samme dagen :) har nær jordmor tjeneste her eg bor, så vet det kan være en mulighet.
Ellers tenker eg at dersom bursdagen blir nyttårsaften, så blir det bare en ny tradisjon den dagen med hele familien samlet hos oss i stedet ;)

Her har vi jo ikke noe valg selv med termin tidlig i januar. Sant og si er det meg klinkende likegyldig om vi hadde hatt valget også. Nå skjer det så mye modning i kroppen, og har avflatet livmorhals så jeg tror ikke jeg hadde gått til over nyttår uansett. Når ståa er som den er, er jeg ganske fortrolig med at før jul er et godt alternativ

Snikker fra Januar 2016 :-) Hadde termin 17. Januar. Ble satt igang 27. Desember. Jenta vår kom med keisersnitt 31.Desember kl.18:14 :-)

Back
Topp