Termin - skuddår

Ikke i mitt tilfelle. Jordmoren bare lo da jeg nevnte det, hun trodde nok jeg spøkte.

Ikke her hell!! :-/ kjente jeg ble irritert, men det hjalp ikke. De forholder seg kun til det hjulet. :mad:

Jeg spurte om "tar det høyde for skuddår det der hjulet ditt", og da sa han "nei, men det er bare å trekke fra en dag". Men da jeg var hos jm fikk hun rett uke+dag bare ved at jeg sa termin. Så jeg er litt usikker, rett og slett :p

det har ikke jeg tenkt på! Men den ble ikke flyttet nei:-) men de tenker vel at den kommer rimelig nærme uansett :D

Last edited:
Nei, ble flytta tre dager fram på ukene, men to dager på kalenderen.. eller noe sånt!

Jaja,ungen kommer jo..

Nei de tok ikke hensyn til det her i hvert fall :)
Men ungen kommer når den måtte ønske uansett den :p

Jeg vet i grunnen ikke helt. Nevnte ingenting om det i hvertfall :)

Min ble det! :)

De tok ikke hensyn hos meg, så i mine papirer står det 25- mens jeg tar utgangspunkt i 24 :p

Min ble heller ikke flyttet. I forhold til jobb hadde det vært greit at det ble flyttet en dag frem. Skal spørre igjen på neste kontroll.

Jm som tok ultralyd tok høyde for det. BV kalkulatoren og Legen gjorde det ikke. Så de kom frem til samme dag, siden jeg teknisk sett ble satt en dag tilbake på ul. Men så lenge jeg hadde sex så den terminen var aktuell også, så kranglet jeg ikke.

Ja! Begge jordmødrene jeg har vært hos og legen ga meg "riktig" dato i forhold til skuddår! :)

Når jeg ser på kalenderen min så virker det sånn.. 40+3 blir 5.juni, så det stemmer jo i forhold til skuddåret også :)

Back
Topp