Termin på juleaften

Linka

Gift med forumet
Hei alle sammen. Jeg har termin på juleaften jeg. Tror det er litt kjedelig å ligge på fødestua da.Men.. det er bare foreløpig termin.
Er så utrolig glad for at jeg er gravid. Mistet et barn for ca 3 mnder siden. Spontanabort i ca 6 uke. Var ikke langt på vei, men det var kjempe trist forde.
Nå er jeg litt over 7 uker på vei og kjempe kvalm.
Har en på snart 2 år fra før av så jeg lurer på hvordan dette ska gå. Hehehe...
 
hei linka. jeg har også termin rundt julaften. er kjempelykkelig og kjempenervøs. har også mistet for ikke så lenge siden. september i fjor. har allerede vært på ul. i uke 6 og sett hjertet slå. lykke til. denne gangen går det nok bra med oss begge.
 
Hei Monne
Det var kjempe kos at du også har greid å bli gravid igjen. Det er så trist å miste. Håper og krysser alt jeg har for at det skal gå bra for oss og alle andre som er gravide.
 
Hei,hei...så gøy at det er klaffa for dere begge to!
Gratulerer så mye...Lykke til videre,detta går nok greit![:D]
 
hei Linka og Star83.
takk for svar. i morgenskal jeg på ul igjen. da får jeg vite helt sikkert om det går bra denne gangen. da er det over tre uker siden ul. om alt ser bra ut i morgen skal jeg prøve å ikke engste meg så mye. det blir spennende. jeg har en datter på 11, og har hatt lyst på barn siden hun var liten. har mistet tre ganger. denne gangen føles det anderledes. vanskelig å forklare., men jeg føler at det lykkes denne gangen. jeg er også fra østlandet. kanskje vi ligger på samme fødestue til jul......
 
Krysser fingre og tær for deg!!!
Går nok sikkert helt greit...
Og når du får vite at alt bare står bra til,får du kose deg ut svangerskapet![:D]
Ikke bekymre deg så masse.
Lykke til![;)]
 
Hei du.
Ska se at alt går bra denne gangen. Krysser for deg jeg vet du. Hvor er det du skal føde hen??? Jeg har bedt om A hus selv om jeg bor i Askim. Var der jeg fødet forrige gang og derfor vil jeg gjerne dit igjen.
God nyhet er jo at jeg ikke er noe særlig kvalm om dagen da. Deilig å kunne slappe av i kroppen etter ca 3 uker med kvalme. Kommer vel tilbake, men jeg skal nyte hver eneste dag.
Ønsker dere begge lykke til videre.
 


hei Linka. jeg har vært på ultralyd. helt fantastisk. den lille strakk og rørte på seg og alt så ut til å være i skjønneste orden. godt å høre at du også er i fin form. jeg har også søkt meg til a-hus. håper vi treffes. har foressten fått flyttet terminen til 26. des. babyen var nå 23 mm fra hodet og ned til rumpa. skal på ny kontroll den 15.6
ha en fantastisk dag
klem
 
Hei monne.
Så flott at alt var bra der inne da. Det er ikke noe bedre enn det. Skal til legen 31 mai jeg. Bare vanlig kontroll. Da får jeg dato for ultralyd.
Greit å sjekke at alt er ok før ferien. Skal en uke til syden den 3 juni. Det blir digg.
Lykke til videre. Klem
 
Det blir en fantastisk julegave!! Jeg også har streifet tanken med å ligge på sykehus i jula, men men,, får håpe sykepleierene lager god julestemning for oss..haha!
Var selv en del kvalm i begynnelsen, nå er det heldigvis over.. og det er deilig!
Når skal du på ultralyd? Jeg skal den 30. juli..
Gleder medg voldsomt:-)

Klem
 
Hei, hei tinka. Jeg skal på UL den 29 juli. Skal oppover til østerdalen da så jeg fikk satt den samtidig. Bor i Askim, men skal føde på AHus og da er det kjekt å slå to fluer i en smekk.

Håper på det beste for deg.
Klem
 
hei linka. jeg har også ul på ahus 29 juli. jeg har time kl 13.
det kan hende vi blir liggende på føden sammen til jul. hadde du det fint i syden?
 
Hi monne. Jeg har time kl 10.00 jeg. Hadde vært kos og holdt litt kontakt. Er ikke mange jeg kjenner som er gravide.
 
Veldig kos å ha mage, jeg vil den skal vokse litt til..slik at den vises og at jeg føler meg litt mere gravid, og vokse mer senere og mot slutten..hehe[;)]
Skal til byen å kjøpe meg mammabukse i mrg. får ikke igjen knappen på dongribuksene mine..Gikk ned 3-4 kg. i starten pga kvalmen..men nå har jeg lagt på meg 1 kg, så det går rette veien.. Veldig deilig at kvalmen er borte.. Det eneste som plager meg nå er hormoner som løper løpsk..hehe, kjenner nesten ikke igjen meg selv..
Har du hatt hormoner på tur?

Klem Tinka ¤¤
 
Hormoner ja. Jeg merker at det skal lite til for at jeg skal bli irritert, lei meg eller såret. Stakkars samboeren min. Han tar det veldig bra, men det er sikkert slitsomt for han også. Har vært kjempe kvalm og er det fremdeles, men håper på bedre tider. Hvor langt er du på vei??
KLEM
 
Heisann!

Jeg er 14 uker, kvalmen er over og føler meg bedre slik,, kan bli litt småkvalm av og til..men det er mest hormonene..at jeg reagerer på småting jeg til vanlig takler bra..
Skal på ultralyd i slutten av july..gleder meg:-)
Er du langt på vei? og har du hørt hjertelyden?

Klem
 
Hei du. Jeg er ca 15 uker på vei og kvalm enda. Håper det går over snart da. Har ikke hørt hjertelyden enda, men håper på og få høre den til mandag.
Klem
 
Back
Topp