Termin på bursdagen min :D

*Secret*

Forelsket i forumet
Først så må jeg bare si at det har ikke vært så mye forumstid i det siste, men alt er bra her og det håper jeg gjelder dere også :)

På mandag var vi på UL og vi venter visst en liten gutt på bursdagen min 17. Januar :D

Og vi er veldig spente for i morgen skal vi ut med svigers og fortelle at vi skal ha en unge til :P Begynner å haste siden magen er på vei og vi er naboer så vet ikke hvor lenge jeg kan skjule det :P

Klem herfra :)
 
Så gøy :-D Det kan jo bli gøy å se om han kommer på bursdagen din :-D Her gikk jeg 16 dager over termin og fikk sønnen min på bursdagen min og nå har jeg termin fire dager etter, såååh. :P Kanskje vi får bursdagsbarn begge to haha :-D
 
oi du er dyktig som ikke har fortalt d enda:D
hadde vert kjekt å få på bursdagen vel:)?
 


*emmami* og jenta* skrev:
oi du er dyktig som ikke har fortalt d enda:D
hadde vert kjekt å få på bursdagen vel:)?


Hehe, hadde vært litt morsomt ja, men for lille gutten sin skyld så er det sikkert morsommere å ha sin egen dag :D
 
Har menstermin på bursdagen min, men har fem ukers syklus, så da blir det en uke etter. Mini kom en uke før;) Er egentlig egoistisk nok til å si at jeg håper han ikke kommer på bursdagen min. Da må jeg "gi opp" den eneste dagen som er min i året og stå stelle i stand barnebursdager i stedenfor;) Men om han kommer på bursdagen min så er det ikke noe å gjøre med det:) Tror det kan skje verre ting. Hehe.
 
Back
Topp