Termin, overtid og lykke til:-D

De siste dagene/ukene har vært rare. Jeg har gått fra å vente utålmodig i spenning på om, er det nå det skjer? Til å gi opp ventingen og alt som har med fødsel å gjøre. Jeg har tenkt at de som går over tiden får uante krefter, slik at de ikke klikker! I dag er det termin for min del. Jeg bare ER. Tom og likeglad!

Kroppen er moden; slimproppen gikk for noen uker siden. Har vært til modningsakupunktur 1.gang (2 cm åpning) 2. gang + tøying (over 3 cm åpning). Murringer, nedpress, tegningsblødninger og mer slim/blod etter toalettbesøk. Han ligger godt nede i bekkenet med en liten vannhinne forran hodet, livmoren har flatet ut. Men de nødvendige riene eller at vannet går, lar vente på seg. Han kommer når han er klar!

Dette kan jeg ikke kontrollere, noe som er ubeskrivelig vanskelig for meg. Tok litt tid før jeg forstod at dette er den ene gangen i livet hvor det er umulig å sitte med noen form for kontroll:-D

Jeg nyter de siste dagene "alene". Fordriver tiden med ting som kanskje blir satt på vent når han bestemmer seg for å komme. Formen er bra, så i dag skal jeg kose meg med lunsj ute sammen med en venninne:-D

Vi kan bare tenke på den fine tiden når den lille ligger i armene våre! Vi er så heldige:-D Nyt tiden (nå og etter) og lykke til alle sammen!

Man kan jo bli gal av å gå å vente på tegn og rier og vann som skal fosse ut, så jeg hiver meg på å sier :han kjæm, når han kjæm;) har slimproppen enda, termin på mandag så..
Nå skal jeg finne meg klær til bryllup lørdagen for den trur jeg at jeg får med meg:) ellers skal jeg kose meg med datteren min Før skolen setter i gang på mandag:)
Ha en fin dag og lykke til:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Skal også i bryllup i helgen. Skal ta mondningsakupunktur på fredag, er spent.

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp