Termin om 2 dager...

KineM

Flørter med forumet
Jeg er så sliten og lei nå, og vil virkelig bare føde :banghead::happy:
Er det noen som har noen naturlige tips til å få kroppen i gang? xsmile3
 
Om du begynner å bli moden, kan en dæsj sæd hjelpe. Eller kjør deg en tur på en humpete grusvei.
Eller skjem bort deg selv på sofaen, med god og varm drikke og en tv-serie.
 
Om du begynner å bli moden, kan en dæsj sæd hjelpe. Eller kjør deg en tur på en humpete grusvei.
Eller skjem bort deg selv på sofaen, med god og varm drikke og en tv-serie.

Prøvde med sengeaktivitet senest i går kveld :)
Det funka nemlig sist... Men jeg er vel kanskje ikke moden nok nå da :yuck:
Jeg gjør ikke annet enn å ligge på sofaen fordi jeg har så lite energi. Skal vaske gulv her hjemme i dag...
 
Prøvde med sengeaktivitet senest i går kveld :)
Det funka nemlig sist... Men jeg er vel kanskje ikke moden nok nå da :yuck:
Jeg gjør ikke annet enn å ligge på sofaen fordi jeg har så lite energi. Skal vaske gulv her hjemme i dag...
Du får trøste deg med at babyen kommer når den og kroppen din er klar. Ingen kjerringråd som garantert starter fødsel uansett :)
Og det er ikke såå mange dagene til du blir satt igang heller da, selv om jeg skjønner du er utålmodig og lei.
 
Jeg er dag 4 på overtid idag. Beste tipset fra jordmor var å hvile, og spise! Kroppen trenger all den energien den kan få til fødsel.. Som ho sa så kjekt : Man tar seg ikke en treningsrunde før ett maraton! :hilarious:
 
Kjedelig å gå og vente slik spesielt hvis formen er dårlig.

Modningsakepunktur er fint, men koster litt. Akepresur kan ha noe av den samme effekten. Se etter punktene på nett (akepresur + fødsel eller modning)
 
Du får trøste deg med at babyen kommer når den og kroppen din er klar. Ingen kjerringråd som garantert starter fødsel uansett :)
Og det er ikke såå mange dagene til du blir satt igang heller da, selv om jeg skjønner du er utålmodig og lei.
Neida, jeg veit.. Jeg er bare litt redd for å bli satt i gang :cool: Håper at kroppen får ordna opp i det selv..
 
Kjedelig å gå og vente slik spesielt hvis formen er dårlig.

Modningsakepunktur er fint, men koster litt. Akepresur kan ha noe av den samme effekten. Se etter punktene på nett (akepresur + fødsel eller modning)
Det er veldig kjedelig. Jeg er så kvalm og føler meg helt elendig :confused: De har dessverre ikke modningsakupunktur her som jeg bor.
Takk for tips, det skal jeg Google ;):smug:
 
Det er veldig kjedelig. Jeg er så kvalm og føler meg helt elendig :confused: De har dessverre ikke modningsakupunktur her som jeg bor.
Takk for tips, det skal jeg Google ;):smug:

OK, akepresur er veldig behagelig synes jeg. Du kan trykke på punktene selv eller få andre til å gjøre det :) lykke til!
 
Back
Topp