termin og slimpropp :-)

RAB

Glad i forumet
Akkurat nå, 2. januar gikk slimproppen :-) litt dumt at mannen min bytter jobb og har sin første dag på termindagen 2. januar ;-) men men ;-) det går som det går..

Har en dårlig natt...vondter og er urolig...mye som tyder på at jeg er i rute også denne gangen (var sist slik på termindato også, og da var ungen ute til klokken 18.00)..men er liksom ikke sikker nok til å holde mannen hjemme fra jobb... Kanskje han kan ta en halv dag om ikke annet.. er sååå redd han ikke skal rekke tilbake hit til¨å kjøre meg på sykehuset..han bruker vel drøye 2 timer fra jobb til sykehuset...og en times tid hit til meg... en ting er i allefall sikkert; svigermor skal få hente guttungen så fort han og hun våkner slik at jeg muligens får hvile litt før jordmortimen senere i dag :-D

Dette blir en spennende dag..

Oi så spennende :) lykke til ;)

• Liker
Reactions: RAB
Var hos jordmor i dag, og fredrikstad sykehus ønsker ikke stripping... :-( hadde virkelig håpet på å få dette skikkelig igang nå! Sitter her med konstante kynnere som ikke setter seg skikkelig i ryggen...er ikke vonde liksom...bare litt slitsomme... Jeg vi ha ho ut nå!!

Spennende! Du skal se, nå er det ikke lenge igjen :)

Korleis går det med deg?

Mye kynnere...og i kveld kom det litt lysebrun utflod ut..? Men ikke action enda :angryfire

Hmmmm...maserier en times tid... ikke lett å sove nei :cheers varierer litt i styrke..

Spennende! Tro om du setter i gang med fødsel nå? Her er det bare tannpine som holder meg våken.. Satser på å komme meg til tannlegen i morgen, og så føde etterpå. :p

• Liker
Reactions: RAB
Spennende! Tro om du setter i gang med fødsel nå? Her er det bare tannpine som holder meg våken.. Satser på å komme meg til tannlegen i morgen, og så føde etterpå. :p

Uff da...kjipt å gå til tannlegen... Lykke til i morgen da :smiley-angelic003 Ekstra dumt med tannverk når man ikke bør ta så mye smertelindring heller.. :angry2

Selv har jeg har ruslet rundt og fikset småtterier...og dusjet...magen er hard..tidvis vond og kjenner tak godt i ryggen. Desverre kommer det ikke regelmessig nok synes jeg og kunne godt tatt seg opp mer... Kom mer brunt da :happy093. tar det som et godt tegn! Håper bare ting skjer litt mer her før mannen min drar på jobb..han bruker lang tid tilbake igjen seh..

Ja ja...tiden vil vise...

Hvordan går det? Håper det starter skikkelig hos deg. Så du slipp å gå som dette lenge.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Går fremdeles rundt med magen... fader altså at dette ikke starter skikkelig! Er grisesliten av å ikke sove også.. har vondt over rumpa og har maserier liksom...er i allefall vondere enn vanlige kynnere... 1 dag på overtid...

håper det tar seg opp og blir skikkelige rier idag! masse lykke til med fortsettelsen!

Nå har jeg vært hos tannlegen, midlertidig fylling og skal tilbake etter fødselen for å få rotfylling. Hurra..

Håper du får fortgang i sakene i dag, og at du kan få bli ferdig :) Det må være fælt å gå rundt sånn og bare bli sliten..

Back
Topp