termin og søskensbursdag

minmin

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Den nye terminen min etter ultralyd er samme som den jeg hadde for 4 år siden. Så vi har en stor sjanse for at lillesøster og mellomsøster får samme fødselsdag. Noen som har hatt samme bursdag som sine søsken? Jeg har hatt samme som min fetter og det var litt med blanede følelser, så håper at en eller to dager kommer til å skille de;)

Selv om du har samme termin skal det ho likevel litt til å få på samme dag. Du har jo tross alt et tidsrom på 4-5 uker hvor "alt kan skje" og sjansen for at lille kommer på akkurat den datoen er jo faktisk ikke så stor. Jeg hadde i alle fall ikke tatt sorgene på forskudd. Blir det på samme dagen finner dere nok en løsning på det også :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Er det ikke kun 2 % som føder på termin? :)

Uansett om det skjer så kommer det til å gå greit tror jeg. De 2 første årene er det jo ikke lillesøster som skjønner så mye av det, og etter da så har jo storesøster blitt så stor at hun kommer til å skjønne det med deling av feiring :)

Her blir storebror og minste bursdag med 11-12 dager mellomrom, og da kommer vi til å feire sammen tror jeg! :) Har stor famiilie, så blir store bursdager, så greit å ta dem sammen istedet for to helger på rad! :)

Det går nok seg til:) begge jentene mine er født på termin:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ingen erfaringer med det, men skal si du er punktlig... ;-) Hehe... Vil tro dere uansett klarer å gjøre stas på begge to :-)

Guttene våres er født med 11 dagers mellomrom. Synes det i grunnen er litt kjekt. Pleier å feire familiebursdager i sammen. Men har barnebursdag hver for seg.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp