LilleLavendel
Forumet er livet
min menstermin er 20. juni. hadde siste mens 13.september og tok første test når jeg etter mensen var 4+1.
ifølge ul-terminen som ble satt til 2. juli, er jeg jo da 2 uker kortere enn jeg først trodde. i så fall tok jeg testen når jeg var 2+3, noe som betyr tre dager etter eggløsning eller ca midt i eggløsninga. jeg tok seks tester etter hverandre på fire dager, så jeg er sikker i min sak.
med andre ord er det UMULIG at jeg "bare" er 30+3 idag, for det er umulig at seks tester (CB) kunne vise positivt så tidlig i svangerskapet når hcg-hormonet ikke har begynt å komme i kroppen engang og man omtrent ikke har rukket å bli befruktet!
hva tror dere her om det? det kan stemme at jeg er litt kortere på vei enn 32+1 (menstermin), men ikke mer enn 1 uke..
ifølge ul-terminen som ble satt til 2. juli, er jeg jo da 2 uker kortere enn jeg først trodde. i så fall tok jeg testen når jeg var 2+3, noe som betyr tre dager etter eggløsning eller ca midt i eggløsninga. jeg tok seks tester etter hverandre på fire dager, så jeg er sikker i min sak.
med andre ord er det UMULIG at jeg "bare" er 30+3 idag, for det er umulig at seks tester (CB) kunne vise positivt så tidlig i svangerskapet når hcg-hormonet ikke har begynt å komme i kroppen engang og man omtrent ikke har rukket å bli befruktet!
hva tror dere her om det? det kan stemme at jeg er litt kortere på vei enn 32+1 (menstermin), men ikke mer enn 1 uke..