Termin nærmer seg! Igjen....

gravidsol

April 13 FTW :D
Nå er det ikke lenge igjen til termin med nummer 2. Dette svangerskapet har vært utrolig annerledes fra mitt første. Har hatt bekkenløsning siden uke 5 og sliter ekstremt med å gjøre de minste ting. Har vært sykemeldt siden den gang også.

Sist var vi ekstremt forberedt med alt lenge før termin. Nå er det under 4 uker igjen og babytøyet er ikke funne frem igjen, hentesettet er ikke ferdig, sengen er ikke på plass, sykehusbagen er ikke pakket og det verste av alt. Vi har totalt glemt å sende inn søknaden om foreldrepenger! Jaja. Godt vi har noen kroner i bakhånd :p

Er mer sliten og energiløs på slutten denne gangen. Sist ommøblerte eg hele hjemmet vårt 2 uker før termin og var i storform. Nå er det så vidt eg klarer å løfte stumpen ut av sofaen for å gå på do. Hjelper ikke akkurat på at eg har en datter som kommer hyper hjem fra bhg hver dag og krever sitt. Er imponert over at eg klarer å få laget middag til hele familien hver dag.

Har et lite håp om at huleboeren finner ut at han har lyst til å komme før termin. Kryss fingrene for meg jenter, for eg vil gjerne ha tilbake litt av energien min.

Masse lykke til med forestående fødsel:) Forstår godt at denne graviditeten er tyngre, det blir sånn når man har en liten fra før...Men det går over når babyen har kommet;) Får håpe dere får en gutt som liker å sove, for det er gull verdt sånn at storesøster får mamma-tid også:)

Her er tvillingene snart 4 mnd, tiden flyr! Men de sover heldigvis fra kl 19.30-04.00, får mat og så sover de til kl 08/09. Luksus:)

ImageUploadedByBV Forum1362259204.252737.jpg

Mamma til 3 på jorden og en i himmelen <3

Så utrolig koselig å se at du har fått tvillinger!! Gratulerer så masse! Kan tenke meg at det er full fart i heimen hos dere.
Er veldig spent på hvordan det blir å ha en 1 åring og en nyfødt i hus.

Tusen takk <3 Ja, her går det i 100 hver dag;) Er ihvertfall veldig glad for bhg-plass til storebror!:)

Vi har sluppet unna søskensjalusi, så håper dere slipper unna også. Men bare pass på at storesøster får nok oppmerksomhet. Kommer til å snike her inne for å følge med:) Spennende:)

Mamma til 3 på jorden og en i himmelen <3

Back
Topp